|
30 tys. - licze na wasze wsparcie :) |
30 tys. - licze na wasze wsparcie :)
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Szukam pomysłu na Biznes
Autor
Wiadomość
Witam bardzo serdecznie :) Dopiero odkrylem to forum i jestem bardzo mile zaskoczony... profesjonalne i przede wszystkim z odpowiedziami :) Do rzeczy ... Jestem studentem z Bydgoszczy i bardzo chcialbym zaczac pracowac juz na swoje konto... poszukuje jakiegos pomyslu na ulokowanie moich 30 tys... + fundusze moze z UE badz pokrewne...w razie potrzeby jest mozliwosc pozyczki rodzinnej na jeszcze pare/parenascie tys ;) ( kredyt czy pozyczka wchodza w gre ale to ostatecznosc). Myslalem z moim przyjacielem o skepie z odzieza w jakiejs mniejszej niz Bydgoszcz miejscowosci ( typu znin.. koronowo... lipno...solec kujawski czy chelmno...) poniewaz brakuje tam tego... ale po konsultacji ze znajomym z brazy odradzil mi to ( poczatkowy BUM - wszystko jak najbardziej ) a po dluzszym okresie w najlepszym wypadku wychodzi sie na czysto... ( on ma punkt w centrum Bydgoszczy juz troszke w tym siedzi wiec jest obeznny ) a was drodzy biznesmeni prosze o jakoms inna Alternatywe dla moich pieniazkow :) wiadomo ze to nie jest wielka suma ale od czegos trzeba zaczac :) pozdrawiam i licze na zrozumienie i wsparcie :)