|
4 tys. zl. na miesiac w Warszawie? |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Mam pytanie, czy 4 tys. zl. w Warszawie na miesiac gdzie moja praca polegalaby na tym, ze wstaje na 10:00 do pracy wlaczam komputer i do godz. 17:00 siedzie przy komputerze odbierajac tel. i wysylajac e-maile i czy to jest duzo czy malo? Niedziele oczywiscie wolne :-)
No ciekawe nawet, a napisz czy jestes zawodowym "Informatykiem", jesli tak to czy skonczyles Studia Informatyczne i zrobiles moze Magisterke? bo jesli tak to moglbys nawet wiecej za godz. dostac pensji. Pozdrowienia.
[ Dodano: Pią Wrz 29, 2006 9:41 pm ] Ja Ci powiem ze Ja jestem Technikiem Informatykiem po Studium prywatnym, ale jednak i tak na tym nie zamierzam konczyc, postanowilem ze pojde na Studia Informatyczne, a pozniej zrobie wszystko by zaliczyc na Magisterce z dziedziny Informatyki. Przemyslajac to wszystko, doszlem do wniosku ze zrobic Magisterke i poszukac dobrej roboty w dobrze prosperujacym Przedsiebiorstwie Informatycznym na wysokim stanowisku jest o wiele latwiejsza i lepsza sprawa niz zakladanie Firmy komputerowej, bo mozna sie zatrudnic, wykonujesz obowiazki, dostajesz odpowiednia pensje, do Zus, na Emerytalne, Chorobowe, do Skarbowki wszystko "idzie" i jestes zabezpieczony na reszte zycia [a Informatycy po Magisterce wcale nie zarabiaja malo, podam Ci przyklad, znajomy, po 30 - ce, oczywiscie po Magisterce, awansowal na Dyrektora jakiejs Firmy Informatycznej, dostaje od 20.000 do 35.000 Pln brutto i to w Polsce ] ja nie bylbym taki pewien czy z wlasnej Dzialalnosci nowo rozpoczetej bym jakieskolwiek dochody mial ze pozniej utrzymanie Firmy staloby pod znakiem zapytania, skoro rynek Polski jest tak przesycony. Pozdrowienia. [ Dodano: Pią Wrz 29, 2006 9:46 pm ] Mysle ze te linki Ci sie moga przydac : http://www.praca.egospodarka.pl/7262,Wy ... ,46,1.html http://www.pracuj.pl/telekomunikacja_653.htm#top http://www.pracuj.pl/8223_8694.htm#top http://www.wynagrodzenia.pl/index.php?p ..