Witam,
Jestem studentem udało mi się odłożyć 50 000 zł chciałbym to w coś zainwestować, ale nie mam pomysłu to znaczy mam kilka ale 50 000 to za mało na ich realizację dlatego chciałbym zacząć od czegoś mniejszego...
Czekam na jakieś propozycje...
|
50 000 zł co z tym zroic... |
50 000 zł co z tym zroic...
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Szukam pomysłu na Biznes
Autor
Wiadomość
Witam,
Jestem studentem udało mi się odłożyć 50 000 zł chciałbym to w coś zainwestować, ale nie mam pomysłu to znaczy mam kilka ale 50 000 to za mało na ich realizację dlatego chciałbym zacząć od czegoś mniejszego... Czekam na jakieś propozycje...
Poczytaj sobie jakie pomysły mają ludzie na tym forum, może któryś Cię zainteresuje, jeżeli nie chcesz się pchać we własny biznes teraz to mądrze zrobisz jak pójdziesz do doradcy finansowego.
do doradcy finansowego ktory zarabia 1500zł :D i on wie o doradzaniu <lol2>
No tak doradca to czlowiek wyszkolony w doradzaniu:D po 152h godzinach szkolen taki czlowiek(zwykly robol) napewno Ci doradzi jak powinnienes wydac ta kase :) zamiast isc do doradcy to lepiej kup sobie auto przynajmniej cos z tej kasy bedzies zmial.. pozdr.
Witam 50000zł to 10% na miesiac w biznes jesli zainteresowany to zadzwon 513607424
Witam
Posiadam wieloletnie doświadczenie w regularnym krajowym przewozie osób, oraz wszystkie wymagane uprawnienia do prowadzenia firmy transportowej (niekaralność, certyfikat kompetencji, prawo jazdy D,C+E, kurs na przewóz rzeczy, osób) posiadam również uprawnienia instruktora nauki jazdy, pomogę zorganizować oraz będę nadzorować prowadzenie firmy transportowej w zamian za niewielkie udziały. Zainteresowanych proszę o pw. Odpowiem na wszelkie pytania dotyczące wymagań oraz organizacji przedsiębiorstwa transportowego, abyście mogli sprawdzić moja wiedzę i doświadczenie. Tylko poważne oferty potrzebny kapitał na start od 20tys. pozdrawiam sined
szukaj i czytaj - na forum sa setki pomyslow,