Witam,
Jestem studentem z Poznania mam do zainwestowania 50 000 zł i nie wiem jak to dobrze zrobić chciałbym otworzyć jakąś firmę macie jakieś pomysły...
|
50 000 zł |
50 000 zł
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Szukam pomysłu na Biznes
Autor
Wiadomość
Witam,
Jestem studentem z Poznania mam do zainwestowania 50 000 zł i nie wiem jak to dobrze zrobić chciałbym otworzyć jakąś firmę macie jakieś pomysły...
Znajdż jeszcze trzech takich jak Ty. Sprzedam wam za 70tys uzbrojoną działkę pod budowę 4 segmentów mieszkalnych z gotowym pozwoleniem na budowę. Pracując samodzielnie przez wakacje postawicie stan surowy. Potem sprzedacie segmenty conajmniej ze 100% zyskiem.
Znajdź jeszcze 2 takich jak Ty a wniosę działkę do spółki i razem zorganizujemy budowę.
mam tez 50tys odp 11953039 poznań
Informacja dla tych co piszą na PW. To nie jest sprzedaż standardowej działki. Nieruchomość posiada gotowy projekt i pozwolenie na budowę małego, ergonomicznego segmentu mieszkalnego. Nie ma tu miejsca na pseudoartystyczne wydziwianie i czasochłonne przeprojektowywanie. Ci co lubią się w takie rzeczy bawić niech zawracają głowę komuś innemu. Zaletą mojej propozycji jest to ze można z robotami wystartować od razu bez tracenia czasu na formalności. Czas to pieniądz!
Pomysł ten jest adresowany do młodych przedsiębiorczych ludzi, posiadających niewielki kapitał, którzy nie boją się ciężkiej pracy i nauki nowych umiejetności, potrafią współpracować z innymi i organizować się w małe grupy zorientowane na osiąganie ambitnych celów wspólną pracą. Dla tych co chcą szybko i tanio dojść do własnego kąta bez zadłużania u lichwiarzy na 40 lat całej swojej rodziny. Premią całego przedsięwzięcia będzie grono sprawdzonych w bojach przyjaciół po których wiadomo czego się spodziewać, z którymi będzie można w przyszłości robić dalsze udane interesy.