|
A Ty co byś zrobił na moim miejscu? |
|
Strona główna forum
‹ GPW
‹ GPW - Giełda Papierów Wartościowych
Autor
Wiadomość
prawa się ma tak. Od ośmiu lat interesuję się giełdą papierów wartościowych. Bardzo wciągający temat i chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego. Gram, gram, i jeszcze raz gram opracowuje własne strategie i schematy w planowaniu własnego portfela. No i żeby było śmiesznie wychodzi mi to nie chwaląc się bardzo dobrze. Jestem stałym bywalcem strony Bankier.pl gdzie co miesiąc biorę udział w konkursie portfela miesiąca. Nigdy nie byłem pierwszy, moim sukcesem jest 5 miejsce, ogólnie regularnie utrzymuję się w pierwszej 15-tce. Zyski miesięczne są kosmiczne i tu zaczyna sie mój życiowy problem. Ponieważ mam dopiero 25 lat i pracuję dopiero 6 miesięcy moja gotówka która mogę przeznaczyć na granie jestem niestety niezbyt wysoka. Zarabiam 1000zł na rękę dodam, że jestem lekarzem stomatologiem na stażu, wiec 150-200 zł wygospodarować z takiej biedy to naprawdę sztuka. No ale jak to mówią lepszy wróbel w kieszeni niż gołąb na dachu, droga nie chodzi wiec inwestuje co mam. Gdyby ktoś z Was był w mojej sytuacji i chciał wykorzystać swoją wiedzę na temat giełdy, to co zrobilibyście na moim miejscu? Wiem że wielu sie to może wydać zabawne a inni pomyślą, że jestem naciągaczem ale od razu mówię, żeby admin nie wykasował tego tematu. Nie proszę o przelanie pieniędzy na moje konto tylko zwykłej przyjacielskiej rady, jak wykorzystać wiedzę o giełdzie i ew. zarobić na tym, nie mając własnych funduszy?
granie swoimi pieniędzmi a cudzymi to dwie różne sprawy, musisz mieć kwalifikacje zawodowe, chyba że chcesz to robić nie czysto... bo jak na razie to jesteś spekulant..tak jak ja...he he i niech tak zostanie. Co ja ci proponuje...kredyt!!! Przecierz to takie proste?