|
ARANŻAJA WNĘTRZ |
ARANŻAJA WNĘTRZ
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam. Mam pewien pomysł na biznes, ale nie wiem czy jest do zrealizowania. Mam 19 lat i od 3 lat zajmuję się aranżacją wnetrz, od roku pracuje w firmie produkującej meble na wymiar, jako projektant mebli. Działałam równiez na Allergo, zdobyłam zaufanych klientów. Na początek chciałabym otworzyc firme w domu, z klientami spotykałabym sie na miescie, a informacje itp. przez telefon i e-maila. Firme prowadziłabym w małym miescie ok. 45 tyś. mieszkanców, chciałabym zaznaczyc, ze w moim miescie buduje sie duzo domków jednorodzinnych i bloków. Aha i jeszcze jedno. W miescie nie ma zadnej firmy, która oferowałaby takie uslugi. I jakie mogę miec szanse,zeby dostac dotacje z PUP. Proszę o szczere odpowiedzi
takie tematy juz byly... skorzystaj z wyszukiwarki na dole strony.....powodzenia
czegos tu nie rozumiem..piszesz ze juz od 3 lat zajmujez sie aranzacja wnetrz..?.skoro robisz to juz od 3 lat to w czym ci moze pomoc to forum?:P..chyba ze maials na mysli aranzacje swojego wlasnego pokoju;)..jestem teraz zlosliwa..ale takie pisanie az sie o to prosi:P
pomysl sam w sobie jest dobry..sama chetnie bym skorzystala..aczkolwiek nie wiem czy zawierzylabym 19 latce;) no chyba ze miala by na swoim koncie wiele udanych i zrealizownanych projektow:)
Jestes złosliwa i to bardzo. Chodzi mi o to, czy załozenie firmy o tym profilu miałoby sens i zysk, w miescie 45 tys. Oczywiscie usługi byłyby równiez przez internet. Nie wiem czy starczyloby mi na opłacenie podatku, zus-u itp. Rozumiesz ?