|
AUTA z ANGLI |
AUTA z ANGLI
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam.Zastanaiwam sie nad skupywaniem anglikow na czesci.Mam kawalek miejsca kolo domu,warsztat,narzedzia.Moje pytanie brzmi jakie koszty bym poniosl,nie wliczajac samochodow,chodzi mi o sprawy papierkowe???
wypowie sie ktos na ten temat?
Tutaj wielokrotnie byl juz poruszany ten temat, popros kogos tutaj by Ci podali linki do tych poruszanych juz tematow, mysle ze tam to sporo infosow znajdziesz tam. Pozdro
zapraszam Cie na forum a autach z angli nie pamietam dokladnie adresu ale wpisz w google angliki forum,,,,znajdziesz tam odpowiedz na kazde pytanie, ja obecnie mieszkam w anglii jesli jestem mechanikiem i troche pojecia mam jak moge pomoc w jakis sposob to pisz
Witam
Mieszkam w Irlandii na codzień widzę samochody za małe pieniądze dla przykładu podam: Opel Vectra 99r - 1000e Peugeot 406 97r - 900e Fiat Punto 99r - 700e Ford Mondeo 94r - 500e To są prawdziwe ceny aut które mogę z dnia na dzień kupić, sam chciałem je wozić jednak koszt przewiezienia jednego na wynajętej lawecie to 500e, facet zabiera kilka aut i leci z tym, na kołach nie wyjedziesz, większość tych aut nie ma już Przeglądu ( NCT ) lub TAX ( podatek drogowy ) Trzeba dysponować swoją lawetą na kilka aut żeby się opłaciło, sam się tego nie podejmę, mogę jednak wejść w układ, mogę skupować dla kogoś zainteresowanego takie auta i moja prowizja od każdego samochodu to 100e. Ceny tych samochodów nie zawsze są takie, czasem jest taniej czasem drożej, np tydzien temu kupiłem Vectre B 97r za 150e z uszkodzoną skrzynią biegów. Zainteresowani zakupem takich aut pisać na: linuxx@interia.pl Ze zorganizowaniem transportu byłoby troche zachodu, jednak jeśli ktoś myśli o tym poważnie wie jak się za to zabrać, ja ręce umywam od organizacji za niska prowizja żeby ingerować w to, do moich obowiązków należałoby jedynie zorganizowanie samochodów i wstawienie na podstawioną lawete. Pozdrawiam