|
AUTOSERV Mechanika pojazdowa SERWIS |
AUTOSERV Mechanika pojazdowa SERWIS
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam, niedawno skończyłem szkolę i żeby było śmieszniej technikum, z wykształcenia jestem mechanikiem. Chciałbym otworzyć swój warsztat i mam taki pomysł aby zatrudnić kolegę na razie na lewo który bardzo dobrze zna się na samochodach ja też umiem bardzo dużo rzeczy zrobić sam, zdarza się że trafiają mi się jakieś auta do zrobienia to zrobię zawsze bez problemu. Na początek to mam jeden garaż z kanałem ładnie wymalowany, kanał z oświetleniem itd w garażu obok tez zrobiłbym kanał bo na podnośnik za nisko, abyśmy mogli wraz z kolega robić na 2 stanowiskach 2 atua jednoczenie. Ze sprzętu potrzebnego starałbym się o dofinansowanie około 18 tys z PUP i za to kupiłbym trochę kluczy laptop i program do samochodów prawdopodobnie KTS'a, trochę kluczy mam jakie płasko-oczkowe, walizki z nasadkami i torxy bity spliny itd wiec podstawa jest choć na warsztat to mało. koledze płaciłbym od zrobionej roboty procent, mój problem to taki jak zdobyć klientów poza tym strasznie de-motywuje mnie rodzina która uważa że to zły pomysł jak na początek ze lepiej pracować u kogoś ... a ja właśnie chciałbym mieć coś własnego i powoli dorabiać się coraz większego warsztat. Kocham samochody, uważam ze jak od razu po szkole to umiem dużo robić i mam dość dobrą wiedzę, Części kupowałbym w InterCarsie aby nie tracić czasu na jeżdżenie za nimi po sklepach, bo za ten czas można podłubać coś w aucie. Moje pytanie co wy na to ?? dodam że w mojej gminie są 4 warsztaty samochodowe i nie ma szans żeby oddać auto w terminie krótszym niż kilka dni zawsze trzeba czekać minimum te 4-7 dni. Pozdrawiam
Hej,