|
BIOTON i LUBAWA |
BIOTON i LUBAWA
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ GPW
‹ Rekomendacje
Autor
Wiadomość
Jak myślicie? trafne inwestycje?
Ja jestem zdania że warto się bliżej przyglądać,a inwestycje będą opłacalne raczej po dłuższym okresie czasu...
Takie jest moje zdanie:) pozdrawiam
o dłuższym okresie czasu też myślę. Lepsze to niż fundusze inwestycyjne. Mam nadzieję... ;) Jestem początkującym inwestorem.
co do biotonu jakieś znaczenie miała ta informacja:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/DM-BZ-W ... 08263.html
Ja gdzieś czytałem ma zamiar na skalę przemysłową produkować biopaliwa. Nie pamiętam dokładnie o co tam chodziło. Jak masz zamiar inwestować na dłuższy dystans to polecam "Dom Development" , firma ta zajmuje się budową mieszkań. Jak wiadomo ceny nieruchomości idą szybko w górę, to akcje tej firmy też będą drożały...
Bioton i Lubawa to smierdzace papiery. Biotonem mozna jeszcze powalczyc ale lubawa szkoda czasu. Ale jak lubisz wyrzucac kase w bloto kupuj:)
Minal prawie tydzien od mojego postu bioton i lubawa nadal stoja w miejscu. Wiec przez ostatni tydzien nie dalo sie na nich zarobic tylko stracic. Sa o wiele ciekawsze spolki:)
Jak widzicie wyszlo na moje w momencie pisanie postu bioton oscylowal w granicach 3 zl Dzis kosztuje 2.28 a wiec przez miesiac moza bylo stracic powyzej 20%. Mam nadzieje ze wyszliscie z biotonu bo teraz ten papierek nie rokuje najlepiej. Pozdrawiam
Przeczytajcie sobie pierwsze posty z tego watku. Ludzi pisali w listpadzie ze dobra inwestycja. Minelo pol roku i bioton kosztuje sporo mniej niz w listopadzie. Zobaczcie jak inne spolki urosly w tym czasie. Ja zawsze bede pamietal wrzawe na biotonie kiedy kosztowal powyzej 3 zl i kazda informacja jaka sie pojawila powodowala lawine postow na wielu forach typu jedziemy na 10 zl. Ludzie zapakowali sie z kredytami. Teraz zostani z niczym. Kupujcie z glowa.