|
BIZNES NA KUBECZKACH? |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam Posiadam hale pow. 150 m2 z zapleczem biurowym i sanitarnym pod Wrocławiem, do tego samochody osobowe szt. 2, i samochód typu bus szt. 1, do tego mam ok. 20tyś w gotówce i to wszystko. Jestem studentem zaocznym i zastanawiam się, co otworzyć posiadając te środki? Dodam, że nie interesują mnie jakieś kolosalne zyski. Zastanawiałem się nad otworzeniem wulkanizacji lub jakiegoś warsztatu samochodowego, ale z tą kwotą to nie ma zbytnio szans. Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł. Wygląda to mniej więcej tak: Trzeba stworzyć odpowiednie wzory np. cos a’la kreskówki z głównym bohaterem np. żyrafą i ta żyrafa występowałaby na kubkach w różnych dziwnych i śmiesznych sytuacjach. Chodzi mi o cos podobnego, co robi kukartka (http://www.kukartka.pl) Teraz dokładniej koszt zakupu czystego kubka koloru białego w ilości 1000 szt. wychodzi za szt. 2.8zł brutto do tego nadruk opakowanie w sumie ok. 5zł. Takie kubki można by sprzedawać np. po 14.99Zł pośrednik dostaje np., 30% czyli zostaje ok. 5 zł z każdego kubka. Dystrybucje można by zorganizować, np. wstawiając stojaczki z takimi kubkami np. w galeryjkach salonikach prasowych itp. Koszt takiego stojaczka to 130zł.Stojaczek mieści w poziomie i w pionie po 6 szt., czyli 6x6 36szt. Tyle wzorów należałoby na początek wymyślić 36x2 64kubeczki na początek w komis do każdego przedstawiciela. Myślę, że jak wzory były by ciekawe to znalezienie w tak dużym mieście ok. 30 punktów nie stanowiłoby problemu. Podsumujmy 30 punktów x 64 kubki =ok. 2000szt x 5zł koszt produkcji = 10 000zł plus 30 stojaczków ok. 4000zł do tego powiedzmy zapas ok. 200szt czyli zmieściłbym się w 15 tyś a 5 tyś zostawiłbym w rezerwie. Dystrybucją i produkcją zająłbym się sam z obrotną kuzynką tez niepracującą i studiującą zaocznie wiec koszt pracownika znacznie spada. I teraz Pytanie do was eksperci czy to ma sens??? Bo optymistycznie patrząc dajmy na to, że każdy z 30 part