Witam
Poruszałem już różne wątki na forum, miałem różne plany na nadchodzące lato, doradzałem innym, czytam sporo książek o motywacji itd...Rzeczywistość okazuje się jednak brutalna, nasze marzenia nie zawsze można tak szybko zrealizować jak by się chciało. Wiem że to forum czyta wielu ludzi nie zawsze związanych z biznesem ale ich rady i dobre pomysły mają sens. Jednak do rzeczy. Mieszkamy z żoną na wsi mamy ponad 5 ha ziemi w tym 2 ha lasu, łąki pastwiska jednak nie zajmujemy się rolnictwem. Chowam tylko drób na własny użytek. Jestem nauczycielem a żona pielęgniarką. Planowałem w tym roku otworzyć agroturystykę, bar piwny jednak okazuje się że nic z tego nie będzie bo po prostu brakuje na wszystko pieniędzy. Teoretycznie wszystkiego się dowiedziałem co trzeba pozałatwiać jakie dokumenty potrzebne, pozwolenia, chciałem złożyć wniosek o tworzenie mikroprzedsiębiorstw jednak to wszystko mnie przerosło, zabrakło pieniędzy. Nie wiem co mam teraz robić. Na wiatę do baru mam kupione drewno, porobiłem stoliki i ławki chciałem jeszcze kupić kiosk w którym by było piwo ale...Do agroturystyki mam tylko naprawdę piękny teren, staw z rybami, wiatę, miejsce na ognisko doprowadzony prąd oraz wodę, boisko do gry w siatkówkę. Myślę że trzeba jeszcze postawić ubikację. Chciałem założyć skromną stronę internetową i zaoferować to co mam ale...wszystko kosztuje. Muszę dodać że robię bardzo dobre swojskie wędliny, szynke, kaszanke no i napoje wyskokowe. Każdy doradza masz fajny teren sprowadź warszawiaków. Ten słyszał to tamten to...wszyscy tylko doradzają Moja żona ma ciągle do mnie pretensje że za ostanie pieniądze kupiłem materiał na wiaty na stoliki itd...Sam wszystko potrafię zrobić ale z czegoś trzeba to zrobić. Wszystkim naopowiadałem co tu u nas będzie, rzeczywiście jest to moja przywara której nie potrafię się pozbyć, sam sobie tłumaczę że to mnie mobilizuje ale jest to nieprawda.W tej chwili jest bardzo zimno i pada deszcz, jest to dla mnie zbawienne bo każdemu kto mnie pyta