Witam.
Mam pomysl na biznesik i szukam poparcia lub "zjechania " mnie i ewentualnie wybicia mi tego pomysłu z głowy :-)
Otóz w moim miescie (ok 220tys mieszkanców) brakuje obiektów sportowych z prawdziwego zdarzenia. Sam jestem czynnym sportowcem-amatorem i wynajęcie hali sportowej, lub boiska pilkarskiego graniczy z cudem, żeby sobie pograc. Orliki sa, ale przeznaczone tylko dla dzieci nieodplatnie a po godzinach lekcyjnych "ludzie z ulicy" mogą sie zapisąc ale kolejki sa ustawiane na kilka miesiący do przodu. Hale sportowe z nawierzcnia poliuretanowa lub parkietem tez cięzko wynając.
Wpadłem więc na pomysl wybudowania boiska pilkarskiego (mniejsze niz standardowe, powiedzmy wymiarami zblizonymi do wymiarow do pilki ręcznej), oraz z dwóch kortow tenisowych.
Calosc chcialbym "zakryc" halą pneumatyczną (pompowana, zasialana gazem, ogrzewana i podswietlana, ktora mozna zamontowac w ciage 24h i zdemontowac rownie szybko, przez co nie jest wymagane pozwolenie na budowę).
Zapoznalem się wstepnie z kosztem budowy takiego boiska i hali. Jest to ok:
- dzialka w moim miescie ok 1500 metrów to koszt ok 200tys
- boisko ze sztuczna trawą i male boiska do tenisa za calym zapleczem typy szatnie, prysznice, sprzet itd to ok 200tys
- hala na taka powierchnie to koszt ok 300tys.
Obliczylem ze wynajmując boisko (tylko pilkarskie) za 100zl/h przez 6h dzoennie to zarobek ok 18.000zł
Korty tenisowe (przy slabej opcji tylko 3h dziennie po 40zł/h) - ok 3600-4000zł
Razem przychód na poziomie ok 22tys.
Wydatki miesięczne (stale) :
- dwoch pracownikow na pol etatu kazdy max 2000zł
- prąd (szacuję na poziomie ok 3tys zł ale nie mam w tym zadnego doswiadczenia i szacuję z glowy:).... chyba ze ktos prowadzi cos podobnego i móglby to zweryfikowac
- ochrona.... ile sie placi?
- ogrzewanie w sezonie zimowym (powiedzmy 6 miesiący ) srednio 3 tys (do weryfikacji)
- reklama ok 1000zł/m-c (chociaz to się szybko rozniesie i reklame zrobią sami ludzie zainteresowani grą)