|
Budynek gospodarczy z dwoma halami + biurem |
Budynek gospodarczy z dwoma halami + biurem
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Szukam pomysłu na Biznes
Autor
Wiadomość
Witam, obecnie posiadam budynek gospodarczy z dwoma halami + biurem zagospodarowanymi na chwilę obecną jako myjnia samochodowa i warsztat (dzierżawa) hale są dosyć spore, w mieście około 30,000 mieszkańców i w niedalekiej odległości (10 - 40km) od różnych stref ekonomicznych (Wałbrzyska, Świdnicka, Żarów, Bielany Wrocławskie). W chwili obecnej pracuję jako handlowiec/przedstawiciel handlowy w branży elementów złącznych typu : śruby, nity, nakrętki itd. Wcześniej w branży stalowej handlowałem wszelkiego rodzaju blachami, profilami stalowymi itd najczęściej do firm wykonujących konstrukcje stalowe bądź do firm budowlanych. Coraz częściej myślę o tym aby wypowiedzieć umowę najmu na lokal i samemu coś tam zorganizować - jeśli chodzi o kapitał to dysponowałbym około 200,000 - 250,000 tyś. pln plus jeśli byłaby potrzeba jakiś kredyt. Myślałem o produkcji siatki stalowej co już było tu poruszane na forum, ponieważ branża w której pracuję to podobna tematyka więc moje kontakty na pewno by się przydały przy szukaniu zbytu. Myślałem również o produkcji zwykłych czarnych, nieocynkowanych śrub, nitów i nakrętek i małych metalowych detali - tyle, że nie mam pojęcia jakie są realne koszty maszyn (używanych lub nowych) do tego typu produkcji. Koledzy i koleżanki proszę o radę, być może Wy zaproponujecie coś lepszego z czym można wystartować posiadając 200k pln oraz halę ?
Cisza ? nikt nie ma propozycji ? napiszcie chociaż co myślicie o moim pomyśle - pozdrawiam.
jak masz najemcę który płaci czynsz to nie zaczynaj biznesu od pozbycia się pewnego dochodu.
Może wynajmnij inny lokal spróbuj czy idzie a potem rozważ wypowiedzenie