|
Budżet - 8000/10000tys. |
Budżet - 8000/10000tys.
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Szukam pomysłu na Biznes
Autor
Wiadomość
Lokaty w banku mnie nie przekonują, zysk niewielki. Gra na giełdzie.. cóż nie mam bladego o tym pojęcia. Zastanawiam się nad funduszami, ale nie wiem jakimi, nie znam się na tym.. mam parę pomysłów na własny biznes, ale to póki co jedynie abstrakcyjny bełkot w moich myślach (przynajmniej na dziś dzień). Pytanie za co się wziąć? Lepiej inwestować, czy czekać czekać aż wreszcie natrafię na ten jeden genialny pomysł i założę działalność? Poradzicie coś?
Czy na pewno wiesz, ile to jest 10000 tys.?
Jak ja bym miał 10 mln. też bym się zastanawiał długo jak je zainwestować :P.
A tak na poważnie, nie bierz się za coś na czym się nie znasz. Fundusze powstały dla ludzi których nie interesuje co dzieje się z ich pieniędzmi i zadawalają się niewielkimi zyskami. Moją radą dla Ciebie jest, abyś poświęcił 2 miesiące czasu na poczytanie o giełdzie, ewentualnie jakieś seminarium czy szkolenie jak znajdziesz to też dobry byłby pomysł aby na nim zawitać, nawet jeśli będzie płatne (bo inwestycja we włąsną edukację zawsze się zwraca, jeśli idzie w odpowiednim kierunku). Później dla lepszego zrozumienia tej całej teorii, polecam jakąś grę wirtualną na giełdzie jak np. gra.onet.pl. I pieniądze które posiadasz zainwestować na GPW. W między czasie przeczytaj książkę "Bogaty ojciec, biedny ojciec" Roberta Kiyosaki co pomoże Ci lepiej zrozumieć hasło że "pieniądze pracują dla Ciebie a nie ty dla pieniędzy".
mało i co? to oznacza ze nic się z nimi nie da zrobić? Nigdzie nie napisałem, że spodziewam się milionów..
dla Ciebie 10mln to wystarczająco dużo żeby się zastanawiać, dla mnie 10tyś ;]. Wiem, że niewiele, ale pieniądz jest pieniądz, może leżeć albo też zarabiać na siebie, stąd moje pytanie do was. Giełda to napewno jest jakieś wyjście, jednak wielu ludzi ją odradza bo łatwo jest stracić, a że nie mam o niej pojęcia.. dzięki za info :)