|
Chcę otworzyć kawiarnię |
Chcę otworzyć kawiarnię
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam, jestem studentem mam 26 lat mój kapitał finansowy to 15tyś Euro. Chcę otworzyć kawiarnię w mieście o liczbie mieszkańców 50tyś. mniej wiecej już obrałem lokal (ok 80m2). Brakuje mi WIEDZY co i jak zrobić. Wizję jak ma wyglądać kawiarnia mam, styl,menu również. Jestem w takiej sytuacji, że stawiam wszystko na jedną kartę. Pomóż mi co i jak zrobić po koleii żebym nie zbankrutował od początku. Od czego zacząć? To mój pierwszy raz.....:)
Będę zaglądać tutaj często, też interesuje mnie otworzenie własnej kawiarni i nie wiem jak mam się za to zabrać - mam nadzieję, że w niedługim czasie coś się rozkręci na tym forum
Z kwotą 15 tysięcy euro możesz zapomnieć o kawiarnii.Po prostu zdecydowanie za mało.
Wykaż trochę inicjatywy i poszukaj w necie... jest forum o kawie, kawiarniach, ekspresach do kawy. Wystarczy poszukać. A co do funduszy... już nawet z 40tyś. zł można otworzyć kawiarnię więc nie pisz roca3r że nie bo sam jestem teraz na etapie poszukiwania lokalu i szukam wiedzy cały czas na ten temat. Aha i zawsze są jeszcze przecież fundusze z unii o które można się starać.