Witajcie!!!
Mam 20 lat i jestem studentem.Chciałbym założyć własną firmę na początek była by to działalność jednoosobowa gdyż trzeba ograniczyć koszty jej utrzymania.Była by to firma zajmująca się utrzymywaniem czystości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, biurach itd.Mam zamiar starać się o przyznanie dotacji z UP z EFS gdyż dodatkowy kapitał jest b.potrzebny.W okolicy w której chciałbym założyć moją firme nie ma żadnej większej konkurencji wiekszośc tutejszych zakładów wynajmuje emerytowane sprzątaczki które chca sobie tylko dobrobić.Moja firma wykonywała by kompleksowe usługi, mam zamiar zakupić nowoczesny sprzęt dzięki któremu praca szła by sprawniej.Mam jednak wątpliwości co do tego czy taka firma przynośić może większe korzyści dzieki którym mógłbym ją w przyszłości poszerzyć? Czy musze przeprowadzić w miare profesjonalne badanie marketingowe wśród firm i osób prywatnych z danego regionu? Czy do biznes planu należałoby przedstawić bardzo realne koszty utrzymania firmy i jej osiąganych zysków i co bym mógł jeszcze zrobić aby mieć pewność że ryzyko otworzenia takeij firmy jest niewielkie? Witajcie!!!