|
Co w cv |
Co w cv
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Praca
‹ Praca
Autor
Wiadomość
jestem dopiero po technikum i nie mam żadnego doświadczenia zawodowego. na internecie pełno jest wzorów, ale zawsze mają jakieś doświadczenia zawodowe a ja tylko pracę w sklepie. nawet na głupią pomoc w kuchni muszę mieć CV. i nie wiem co w nim zawrzeć.
sam napisałeś, że masz doświadczenie pracy w sklepie, więc w czym problem? Napisz w edukacji, że jesteś uczniem technikum o danym profilu, pracowałeś w sklepie spełniając te a te obowiązki i swoje umiejętności związane z pracą, o którą aplikujesz
Napisz co umiesz robic. Moze ogranizowales kiedy jakies spotkanie w szkole, brales udzial w jakims wyjezdzie, praktykach? Napisz co bylo Twoim sukcesem, jakie znasz jezyki. Umiejetnosc obslugi komputera, podkresl i opisz mocne strony swojej osobowosci.
Pisząc cv pamiętaj aby podkreślić swoje mocne strony- w czym jesteś dobry. Warto też napisać o swoich zainteresowaniach, co lubisz robić w wolnym czasie- ale pamiętaj, nie ściemniaj, pisz prawdę, bo to łatwo jest wychwycić. A tym że nie masz doświadczenia się nie przejmuj- bo kto w twoim wieku go ma?
Wiesz co trzeba dobrze przemyśleć napisanie CV i skonstruować go pod kątem danego stanowisko i pracy o jaką będziesz się ubiegał. Musisz obmyślić całą strategię. Najlepiej zaplanować kilka kroków na przód by wszystko miało sens i duże prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu. Można też skorzystać z usług indywidualnych doradców, którzy pomogą w szukaniu pracy i przygotowywaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej.