|
Co zrobić z 10 tyś? |
Co zrobić z 10 tyś?
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Banki, lokaty, kredyty
‹ Lokaty
Autor
Wiadomość
Witam. Mam 10 tyś zł. Co moglbym z nimi zorbic?Gdzie zainwestować,ulokować? Zaznacze ze jestem zielony w temacie gieldy itd..NIe muszą to być duże zyski ale czy 4%, 5% w skali miesiaca jest relane? A jesli tak to gdzie te pieniądze ulokować? Licze na jakaś podpowiedź, coś co by mnie nakierowało na własciwe myślenie. POzdrawiam całe forum:)
Przy umiarkowanym ryzyku jest to mało realne. Oczywiście "doradcy finansowi" przedstawią dane HISTORYCZNE w których te ich fundusze zarabiały nawet więcej. Niestety takie coś nie ukazuje RYZYKA. Jeśli chcesz te środki po prostu ulokować to jakaś lokata o zmiennej stopie byłaby fajna. Jeśli chcesz zaryzykować, to w sumie sam nie wiem. Na giełdę możesz z tym się pchać jeśli coś będziesz i niej wiedział i mógł sobie pozwolić na stracenie tej kwoty. Z funduszami zrównoważonymi i akcyjnymi też bym uważał.
pozdrawiam Karol Szczepański
a czy IKE byłoby dobrym pomysłem?
Jak uważasz;] dla mnie IKE, plany systematycznego oszczędzania i inne fundusze to to samo. Ja nie zniechęcam do żadnego z tych. Chodzi mi tylko o to żeby wyboru dokonać z głową i od wszelkiego typu akwizytorów (zwanych też "doradcami finansowymi") opędzać się co sił;)
a jak mam to rozumieć moze mi ktoś podpowiedzieć? http://nordea.pl/7254 Czy mam rozumieć ze lokate ta na siedem dni moge zrobic w miesiacu 4 razy?czyli co tydzien wyjme kase z zyskiem 2%?
"Oprocentowanie zmienne w skali roku (obowiązuje od 1 października 2007)"
przecież napisane jest...
2 % w skali rocznej, czyli na tydzień jedna = pięćdziesiąta druga tych dwóch procent.
no tak faktycznie..przepraszam za moje roztargniecie...jzu wiecej takch glupich pytan:P
no wlasnie. co zrobic z 10 tys? ;]