|
czy inwestowac |
|
Strona główna forum
‹ GPW
‹ Giełda Papierów Wartościowych
Autor
Wiadomość
witam.mam 5000 pln,i niewiem czy sprubowac zagrac na gpw sama czy zlecic to fachowcom,chodzi mi o to czy zarobią tyle zeby wystarczyło na prowizje itd ,ps jestem laikem w tych sprawach. z góry dziekuje.
Na prowizje na pewno zarobią, tylko jaki to ma sens ? Mając 5000 pln na lokacie, czy w funduszu dużo nie zarobisz. Aktualnie sytuacja na GPW jest nieciekawa i dla początkującego inwestora, jak Ty będzie ciężko cokolwiek samemu zdziałać. Jeśli te 5 tys. nie jest dla Ciebie "zbytnio" ważne zainwestuj je, jeśli stracisz, to chociaż coś się nauczysz ( szanować pieniądze:) ). Pozdrawiam.
Na twoim miejscu to to bym zalozyl konto oszczednosciowe - zawsze jakas kaska urosnie - nie jest to wiele bo zaledwie 4.75% w skali roku a wiec 237zl w skali roku czyli miesiecznie 20 zl ale tej kaski na bank nie stracisz .Jesli chodzi o inwestowanie to teraz lepiej nie bo wieksze jest prawdopodobienstwo ze ja stracisz niz zyskasz zarobisz, tymbardziej ze dopiero sie zaczeals interesowac gielda, wiec lep iej zaczekaj z inwestowanie jak nadejdzie hossa na gieldzie wtedy zarobic moze prawie kazdy. pozdro
Witam.
Jeżeli chodzi o inwestycje - to poleciłbym ze swojej strony poczytanie o sytuacji na giełdzie oraz o różnych TFI - na takich forach jak biznesforum, bankier, money, parkiet, fundi, UnionKlub. Mam nadzieje, że pomoże to Tobie podjąć najlepszą decyzję co do inwestycji:) Pozdrawiam