|
Czy mój pomysł miał by zbyt |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Chciałbym otworzyc płatny SkatePark w hali jak myslicie miało by to zbyt ?!?!?!?
Wydaje mi się, że duża rolę będzie tu grała cena, jakość tego skateparku i to, czy w okolicy jest coś podobnego.
U mnie w mieście, jakiś sponsor postawił darmowy skatepark pod chmurką. Za każdym razem jak tam przejeżdżam jest pełno dzieciaków. Co do płatnego, to ciężko tak naprawdę powiedzieć, niedużo tego u nas.
Bardzo dużo jest darmowych placów zabaw, nie wiem czy znajdą się chętni na płacenie za to. Druga sprawa że skate to bardzo wąska liczba młodych ludzi, nie lepiej zrobić park rozrywki a w nim skate park itp?
Witam
Nie znam się na skate'ach zupełnie - więc jeśli popełnię jakąś herezję, wybaczcie. :oops: Aczkolwiek pomyślałam sobie- gdzie się jeździ na desce w zimie??? Uprzedzając Wasz komentarz, wiem że jest jeszcze snowboard, ale może część ludzi woli kółeczka u spodu, ewentualnie niekoniecznie ma możliwość wyjechania na stok. Bardziej może sezonowy byłby to biznes, ale... Poza tym, może - jeśli masz sam takie umiejętności, albo masz odpowiednich znajomych - mógłbyś uruchomić na tej hali coś w rodzaju szkółki? albo klubu? To tak jak z nartami czy pływaniem - można się nauczyć samemu, a jednak ludzie za to płacą... Pozdrawiam
sluchaj pomys jest bardzo dobry tylko zalezy jakie miasto .... jak na ulicach twojego miasta przemyhka sie duzo osob w za duzych spodniach to strza w 10 :)
gdybys wziol kogos kto umie na tym jezdzic zrobil pokazy w miescie jakis konkurs .... to by przychodzili do ciebie pojedzic
??????
Witam