|
Czy to jakiś przekręt? |
Czy to jakiś przekręt?
Biznes Forum
‹ Banki, lokaty, kredyty
‹ Lokaty
Autor
Wiadomość
W inwestowaniu w fundusze jestem całkowicie "zielony".Znalazłem coś takiego- http://www.allegro.pl/item271242342_wpl ... encie.html .Chyba zbyt kolorowo to wygląda.Czy to jakiś przekręt?Co o tym sądzicie?
Dwie opcje: 1. albo gość kręci (mniej prawdopodobne) 2. te 10% zedrą z Ciebie z nawiązką w postaci opłat;) pozdrawiam cytat z aukcji..
" skype -patrykaxa " .. axa?
Nazwa towarzystwa funduszy inwestycyjnych...
No i pewnie druga opcja jest bardzej realna. Co prawda nie jest to żaden specjalny news. Przcież AXA reklamowali wszedzie w tv, w necie, na ich stronie... po prostu zrobili taką promocję do końca bieżącego roku. Przy czym horyzont inwestycji jest bardzo długi i ponosi się zdecydowanie większe koszty niż przy inwestowaniu samodzielnym w fundusze. Zdecydowanie bardziej wolałbym wybrać jakiś fajny parasol, pod którym można osiągać w miarę stabilne wyniki, jak UniFundusze, czy Skarbiec, niż brać te 10% i wiązać się jak w małżeństwie.
Najlepiej działać samemu;] mieć w nosie wszystkich "ekspertów", "specjalistów" i innych "doradców". Brać swój los we własne ręce a nie liczyć na cholerne 5 czy 10% przez rok bo to takie stabilne;]
SKYPE i telefon komórkowy na kartę - brak http://www.. Tak znamy takie firmy, które posiadają tylko adres e-mail, SKYPE, GG, a czasem nawet telefon na kartę.. Może i nie przekręt, ale na pewno niepoważnie. Z takiej oferty na pewno bym nie skorzystał. Tego typu ofert nie czytam nawet do końca.
Nie wiem dlaczego ta dyskusja jest na temat rozwiązań mało ciekawych i ledwie 5% czy 10% skoro na rynku jest dostępne 12% i wcale opłaty nie pochłaniają zysku. Wystarczy poszukać trochę informacji. Dodam, że produkt ten funkcjonuje podobnie jak lokata.
Te "mało ciekawe" rozwiązania są także mało ryzykowne... no ale ty przecież nie zarobisz, jeśli czarno na białym to przedstawisz.