|
CZY WARTO ZAINWESTOWAć W ROZLEWNIE PERFUM NICOLE? |
CZY WARTO ZAINWESTOWAć W ROZLEWNIE PERFUM NICOLE?
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Mam do Państwa pytanie Czy warto jest otworzyć rozlewnie perfum w miecie gdzie liczy 400 tyś. mieszkańców. Mam kapitał , ale zastanawiam sie czy to jest dobry pomysł. Obecnie w moim mieście co raz można spotkać taka oto rozlewnie , wydaje mi sie ze to nawet oplacalny biznes. co wy o tym sadzicie?
Naprawdę potrzebuję rady, jezeli jestem studentka to mogę starać sie o dotacje z Unii?
Witam, jestem przedstawicielem f-my Eurokotra, właściciela znaku towarowego Nicole oraz sieci franczyzowej na terenie Europy działającej na zasadzie rozlewni wód toaletowych. Jak zapewne Pani zauważyła - stoiska mają się dobrze. Osoby, które je prowadzą borykają sie z różnymi problemami związanymi z tego typu działalnością. Największą bolączką w tego typu biznesie jest liczba osób odwiedzających. Dlatego też najlepszymi lokalizacjami dla naszych stoisk są Centra handlowe (ilość osób je odwiedzających ma duży wpływ na obroty). Nasze punkty jak zapewne zdążyła się Pani zorientować są właśnie zlokalizowane w takich centrach i pomimo czasem dosyć wysokich czynszów najmu powierzchni nie mamy większy problemów z wypracowaniem godziwych dochodów franczyzobiorców. Średni miesięczny zysk netto (czyli po odliczeniu wszystkich opłat) kształtuje sie na poziomie pomiędzy 2 500 - 4 000 zł (wyłączając Warszawę). Dlatego też uważam, że jest to dobry sposób na zarabianie pieniędzy. Wiecej informacji na tema nawiązania współpracy znajdzie poprzez kontakt z naszym biurem w Warszawie. Namiary znajdzie Pani na naszej stronie.
Z poważaniem Sebastian Wienczatek
Przeczytaj również posty podobne do tematu "CZY WARTO ZAINWESTOWAć W ROZLEWNIE PERFUM NICOLE?": - w co warto zainwestować.. - warto zainwestować? - 3 tys w co warto zainwestowac?? - W co warto zainwestować na podlasiu? - co warto zainwestować - towar