|
Dotacja a kwalifikacje |
|
Strona główna forum
‹ Banki, lokaty, kredyty, dotacje z UE
‹ Dotacje Unijne, Dotacje z PUP
Autor
Wiadomość
Witam mam małe pytanko. Chce otworzyć DG ale ja nie moge starac sie o dotaje bo aktualnie pracuje.Wiec zarejestrowałem zone w UP i chce by starała sie o dotacje na sklep z branzy elektronicznej,sęk w tym ze ona jest kosmetyczką :) Jakie są szanse ze dostanie dotacje? bo w tym wniosku który juz mam pisze ze trzeba miec kwalifikacje pod konkretną działąlnosc(albo zle to zrozumiałem) albo ,ze trzeba sie przekwalifikowac.Tylko jak z kosmetyczki zrobic elektronika?:))przynajmniej na papierze?czy wystarczy jakies zaswiadczenie z innego sklepu ze np miała tam odbyty staz czy praktykę? albo czy mnie moze wpisac jako wspólnika bo ja akurat jestem po szkole elektronicznej.Tylko nie wiem czy ja moge w tym brac udział skoro pracuje? Z góry dzięki za odpowiedz.
zaświadczenie o stażu może być. Tak samo jak np umowa zlecenia ;-)
Albo we wniosku napisać, że będzie ktoś zatrudniony.
Najbezpieczniej będzie wpisać zatrudnienie, bo takie bezsensowne umowy zlecenie czy krótkie staże nic sobą nie reprezentują. Nikt mi nie powie, że ktoś po 6 miesięcznym stażu będzie w stanie prowadzić sklep elektr. Wpadnie pierwszy lepszy Klient i kaplica. Znam już takich co twierdzili, że wszystko można zrobić, wystarczy odpowiednio poprowadzić sprawę. I co? g*** prawda.
Jeżeli nagle urząd zechce papier to przy wpisanej umowie zlecenia nie ma problemu aby go sobie załatwić. Dużo gorzej załatwić umowę o pracę i świadectwo pracy :-)
Tak Wojtku, ale z tym zatrudnieniem, to mi chodzi o to, że najlepiej napisać, że się kogoś zatrudni...nie miałem na myśli pisania o swoim fikcyjnym zatrudnieniu z przeszłości.
Z tym się oczywiście zgodzę.