|
Dotacja działanie PO KL 6.2 krok po kroku - strona 75 |
Dotacja działanie PO KL 6.2 krok po kroku
Biznes Forum ‹ Biznes, Dotacje z UP i UE ‹ Dotacje Unijne, Dotacje z PUP
Autor
Wiadomość
Wszystko zależy od beneficjenta, czyli od tego, kto napisał projekt, prowadził nabór i szkolenia. Je dostałam się do takiego, że wszyscy przyjęci i uczęszczający na szkolenie dostaną dotację. Dowiaduj się na miejscu.
witam chciałbym skorzystać z dofinansowania na założenie DG, ale szczerze się przyznam że się już trochę pogubiłem więc od początku chcę otworzyć firmę zajmującą się importem używanych maszyn i urządzeń z europy zachodniej, mieszkam na wsi jestem studentem zaocznym (już kończę) rodzice prowadzą gospodarstwo rolne, mieszkam w powiecie krasnostawskim woj lubelskie. Z jakiego programu najlepiej skorzystać aby otrzymać odpowiednie dofinansowanie (tzn im więcej tym lepiej;)) ale ok 40 -50 tys na rozpoczęcie by wystarczyło, niestety branża ta jest dość kapitałochłonna ale również przynosi konkretne profity, w moim regionie jest to branża, i usługa wciąż niszowa a zapotrzebowanie jest dość duże. proszę pomóżcie dzięki z góry
Witam
Miejscowość : Wieluń Kod : 98-300 województwo : łódzkie Czy ktoś wie coś na temat dotacji z EU z mojego regionu ?? Gdzie się zapisywac co i jak ?? Proszę o kontakt tutaj albo na PW z góry dziękuje