|
DOTACJE NA PAINTBALL |
|
Strona główna forum
‹ Banki, lokaty, kredyty, dotacje z UE
‹ Dotacje Unijne, Dotacje z PUP
Autor
Wiadomość
WITAM SERDECZNIE,mam pytanie do was i mam nadzieje ze bedziecie mi w stanie jakos pomoc,otoz mam 23 lata i jestem uczniem,wpadlem na pomysl zalozyc pole do paintballa,pposiadam 2 hekary ogrodzonego pola za domem na ktorym jest kilka drzewek,stara szopa ktora mozna by bylo rowniez wykorzystac i niewielki lasek za ogrodzeniem i chcialbym wiedziec co musialbym zrobic zeby uzyskac dotacje na to i czy jest wogole jakas mozliwosc,dzialalnosc chcialbym zarejestrowac na siebie,musze sie teraz zarejestrowac jako bezrobotnhy zeby uzyskac te dotacje bo dodam ze nie pracuje,jakie sa mniej wiecej koszta otwarcia takiej dzialalnosci?mieszkam 7 km od 30tys miasta, kiedys w domu na dole byl bar wiec z budynkiem na sprzet nie ma problemu,w miescie zajmuje sie tym tylko jeden pan ktory ma kilka markerow i dzierzawi kawalek siemi za miastem z jednym starym budynkiem i malym laskiem to wszystko,jak mozna by bylo najlepiej zaprojektowac te pole?ale najbardziej chcialbym uzyskac informacje na temat tych dotacji czy jest wogole szansa ze bym je dostal i co musze zrobic?prosze o szceolowe informacje,plisss!!!!z gory dziekuje:)
dodam ze jestem z wojewodztwa podlaskiego:)pomozcie:)
Przyłączam się do pytania
Po części odpowiedz na Twoje pytanie leży w działalności jednego "Pana" z miejscowości. Czy jego działalność kwitnie czy też jest to jedynie dodatkowa atrakcja. Moim zdaniem takie punkty nie przynoszą wielkich kokosów nie mówiąc o popularności, jeśli nie są ani dobrze zareklamowane, ani nie mają wsparcia w postaci umowy z firmami organizującymi np. imprezy firmowe itp.