Witam wszystkich
Świadczę usługi cięcia i łupania drewna kominkowego wydajną piło-łuparką z dojazdem do klienta na terenie woj. małopolskiego.
Zainteresowanych proszę o kontakt na priv
Pozdrawiam
|
Drewno kominkowe - strona 15 |
Drewno kominkoweBiznes Forum ‹ Biznes, Dotacje z UP i UE ‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam wszystkich
Świadczę usługi cięcia i łupania drewna kominkowego wydajną piło-łuparką z dojazdem do klienta na terenie woj. małopolskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt na priv Pozdrawiam
A jak wygląda kwestia prawna pozyskiwania drewna od prywatnych właścicieli lasów no bo w końcu nie każdy z nich jest w stanie okazać sie papierkiem na drewno które posiada. Czy w sytuacji nabycia takiego drewna można zostac przypadkowo posądzonym o nielegalna wycinkę w przypadku gdyby ktoś zainteresował sie skąd mam to drewno?
Witam wszystkich,
drewnem kominkowym zajmuję się od roku, coś na ten temat już wiem i szczerze powiem, że nie jest łatwo. Jest to bardzo ciężka pracy, maszyny profesjonalne są drogie, trudno o zakup drewna w dobrej cenie, potrzebny jest plac z dogodnym dojazdem dla tirów nawet w zimie. Należy się zabezpieczyć z towar przynajmniej na 3 miesiące do przodu (najlepiej wysuszyć drewno na zimę), czyli minimum 300 mp. bo inaczej nie kupimy tanio i mogą być zastoje. Niestety ja nie miałem wystarczająco dużo kapitału i obecnie jestem zmuszony zrezygnować z tego biznesu (tylko na chwilę, bo temat jest fajny). Jeżeli jest ktoś zainteresowany mogę odsprzedać maszyny, samochód dostawczy z kiprem, biznesplan, na który otrzymałem dotację w wys.40 000 zł. Służę oczywiście doradztwem.
do "anumar'a" proszę o kontakt na numer : 787775071 w sprawie sprzedaży z postu powyżej
Witam, chciałbym zająć się produkcją drewna kominkowego, drzewo zakupić u leśniczego, pociąć, połupać, złożyć na placu żeby przez lato przeschło, na jesień zawieźć do klienta.