|
Ferma strusi |
Ferma strusi
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam! Jestem mieszkańcem gminnej wsi. Jestem także studentem zarządzania i marketingu. Chciałbym rozpocząć własną działalność i myślałem o fermie strusi. Słyszałem że to może być niezła inwestycja. Mam troszkę ziemi i puste budynki gospodarcze. Co o tym myślicie?
yarsoon, moja ciotka prowadzi fermę strusi jak tylko się coś dowiem to od razu dam znac. Wiem tylko,że wsadziła w to około 60 tyś PLN. Teraz ma 300 strusi dorosłych i trochę małych. Ze strusia sprzedaje wszystko tzn. pióra, skórę, kości i jajka.
No ja troche już o tym poczytałem i co nieco się już orientuję ale czekam na dodatkowe informacje z niecierpliwością. Podobno jest ryzyko...ale kto nie ryzykuje to nie ma. Ale za to jak wszystko pójdzie tak jak powinno to może to być źródło zarobku na dłuższy czas.
NO I CO TAK CICHO ?? ;) NIKT NIE MA NIC DO POWIEDZENIA CZY MOZNA NA TYM ZAROBIC DOBRE PIENIąDZE ?? PROSZE PISAC ;)
na stusiach to tylko wtopy sie doczekasz niski kurs euro .... zbyt na większe ilości ale cena nie satysfakcjonująca to samo z jakami teraz niema kto dać czasem 30 -35 zł za jako szkoda gadać zlikwiaołem ok 1.5 roku temu
HMMM CIEKAWE JA MYSLEłEM NAD HODOWLA MNIEJ WIECEJ 100 - 150 SZTUK STRUSI
strusie są teraz tanie chyba ze masz dobry zbyt na zachodzie ale musisz mieć ubojnie czyli licencja i odbircami praca ludzie raczej się z tego wycofuja