|
Firma programistyczna. |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Cześć.Chce otworzyć firme programistyczną, ale niewiem czy to wypali.Mam pomysły na programy których jak narazie na rynku niema.I moje pytanie jest takie czy ta firma może wypalić.
pierw kilka chentnych klientow poszukaj.Oni decyduja cy ci sie wlodzi cy nie bo pragramista bendzie chcial kasse cy prace cy nie
Ja sam jestem programistą c++,java i zaczynam delphi i muj kolega zemną będzie programować narazie programuje w c++,asembler,c#.Czyli chyba problemów nie będzie i mam odłożone 28000 zł
janusz ma słusznego
pierw kilka chentnych posókai ,cy kcom tfoje programy a pragramista bendzie chcial kasse bo cemu ma za darmola zapychać? no chyba ze tfuj kolega godolobuli lóbi robic za darmo jak to psecytałe ,to moje małe rącki opadły moze zeby robic biznesy nie tseba dobże pisac ale kuna w kilku zdaniah as tyle bykuf cas hyba wracac do skoly
sorry ale jestem z norwegi nigdy sie nie naucylem pisac po polsku tylko z cytania z forum :)
[ Dodano: Nie Kwi 16, 2006 7:36 pm ] gul jezli szukas duzo dobrych klientow to zacni programowac programy na e-marketing. przyklady na to sa ,programy kture zbieraja aktualne emaile i je filtruja,generator od doorwaypages kture swoj content dzienie zmienia ,hitbot nowy,linkgenerator ktury powoduje z automatycnie Page Rank od strony sie podwysa itd . Tutaj znajdzies bardzo duzo i dobrze placoncych klientow.Bo kazdy user ktory do nich na strone idzie jest mozliwym klientem a jezli przychodzi za darmo i w duzych ilosciach tym lepjej. Jakies rok temu ktos otworzyl nowy doorwaypagegenerator za 499 Euro i napewno ponad 200 licencje sprzedal ale tez naprawde dobre bylo.
Dzięki.Pomysle jak to ma wyglądać.I biore się do roboty.
Janusz nie bierz tego do siebie!!!!!!!!