Witam!!! Jestem studentem logistyki i mysle nad otwarciem firmy spedycyjnej. Czy jest to w ogole oplacalne w dzisiejszych czasach, jaki pieniadze trzeba przeznaczyc na start i najwazniejsze chyba.... Jak to robic ?? :)
Pozdrawiam
|
Firma Spedycyjna! Na czym to polega itd.. |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam!!! Jestem studentem logistyki i mysle nad otwarciem firmy spedycyjnej. Czy jest to w ogole oplacalne w dzisiejszych czasach, jaki pieniadze trzeba przeznaczyc na start i najwazniejsze chyba.... Jak to robic ?? :)
Pozdrawiam
A czy są firmy spedycyjne, zajmujące się małymi przewoźnikami, czyli busami?
Sam szukam zleceń na busa i myślę, że może byś pomyślał o otwarciu takiej właśnie spedycji. Bo wiadomo, że spedycji zajmujących się TIRami jest masa, to może taki profil - obsługa drobnych przewoźników na początek działalności, to dobry pomysł? Więcej o moim busie - http://www.romanserwis.pl
Moim zdaniem Spedycja zajmuje sie tylko i wylacznie przewozem towarow a nie ludzi...