|
Giełda dla uczniów. |
|
Strona główna forum
‹ GPW
‹ Giełda Papierów Wartościowych
Autor
Wiadomość
Witam. Biorę udział w konkursie. Razem z trzyosobową drużyną będę grał na giełdzie fikcyjnymi pieniędzmi. To konkurs dla szkół. Zbieram informacje i pomysły. W co według was warto zainwestować by zarobić sporo w zdecydowanie krótkim czasie(6 tygodni)? Można inwestować w: akcje, obligacje, złoto, waluty, lokaty i fundusze inwestycyjne. Z góry dzięki za pomoc.
Sam jestem początkującym "inwestorem" ;) i zdaje mi sie że na początek najbardziej opłaca się kupić akcje WIEDZA S.A. Jest to inwestycja długoterminowa. Im więcej z tych akcji zostawisz, tym większy zysk potem z nich wyciągniesz. Ja osobiście inwestuje w nie swoje pieniądze i czas i licze że mi to pzyniesie wymierne korzyści.
Pozdrawiam Kuba.
Witam nie wiem czy chodzi Ci o konkurs z klasy do kasy ale jeśli o ten to ja też biorę udział i jeszcze zapomniałeś dodać najważniejszego że można z akcji tylko wybierać z WIG20 i że kupujemy w tygodniu i nie mamy kontroli po ile to zostanie sprzedane gdyż liczy się kurs akcji danego dnia. Osobiście uważam że 80% zależy od szczęścia gdyż nie mamy kontroli po ile zostanie to sprzedane , a przecież na prawdziwej giełdzie jest całkiem odwrotnie gdyż 80% zależy od umiejętności.Jestem ciekaw jakie będą rady na ten temat doświadczonych inwestorów.
Pozdrawiam
. Nikt ci nie powie jak zarobić wielkie pieniądze na giełdzie do tego sam musisz dojść i czy grasz wirtualnie czy na giełdzie w realu to niestety sam musisz pomyśleć , jakąś strategie opracuj , ale nigdy nie pytaj oto w co inwestować bo to jest dziecinne i cholernie głupie.
Rzeczywiście liczy się tylko WIG20. Nie jest to fajne biorąc pod uwagę chaos, panujący teraz na giełdzie. Co do xzibita to nie pytam w co inwestować. Chce tylko poznać jakieś ogólnikowe pomysły i m.in. na nich budować strategię.