|
Handel na targach |
Handel na targach
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam!! Co myślicie o hadlowniu na targach bielizna typu biustonosze, majtki ...itp. Nakład nie duży a słyszalem ze dziennie można uzyskać obrót 1 tyś.zł. Robiąc nie dużą marże powiedzmy 30% to można troche wyciagnąć. Odliczając koszty to i tak się bardzo opłaca a tym bardziej że jestem studentem. No tylko pytanie czy rzeczywiście idzie coś na takiej działalności zarobić??
Hmm... widze, że chyba nie ma tu osób zajmujących sie taką działalnością :(! No ja myśle ,że i tak warto pobawic się w takie coś bo wiadomo coś tam się zarobi:). Pozdrawiam
Zarobisz pod warunkiem ze jestes plci zenskiej. Jesli jestes mezczyzna, to pomysl tylko ile klientek ci ubywa, bo beda zbyt speszone by ci podac rozmiar. Klientki moga tez uwazac ze sie nie znasz na stanikach, ze kupujesz u hurtownika jakies niewygodne badziewie...
Dziekuje za odpowiedż!! Jestem chlopakiem ale ja bym nie sprzedawał tylko moja dziewczyna. Ja to bym robił jako kierowca , no i obsługiwał meską cześc klientów. Pozdrawiam!!
cześć i jak ten interes ja myślę że to niezły pomysł
daj znać jak ci idze?? i gdzie to sprzedawać??
Moja ciotka robi niezłe pieniądze na kupowaniu w hurtowni odzieży używanej ciuchów, jeżdzeniu po targach do małych miejscowości i sprzedawaniu tego tubylcom;).Ludzie bardzo chętnie takie tanie ubrania kupują. Wyrabia na tym jednorazowo ok 300 zł a inwestycja naprawdę niewielka.
Co do sprzedaży bielizny, na allegro bardzo dobrze ten towar schodzi, tylko muszą być bardzo ładne zdjęcia i seksi bielizna. Kobietom chyba łatwiej takie ciuszki kupić on-line np strój kelnerki
koledzy mam pytanie ile można zarobić na czysto na handlu obwoźnym i targach handlując ciuchami i butami itp.. wkład na towar ok 10tyś.. czekam na odp....