|
HANDEL NA TARGU UŻYWANYMI UBRANIAMI (MARKOWYMI) |
HANDEL NA TARGU UŻYWANYMI UBRANIAMI (MARKOWYMI)
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam.Mam taki pomysł na mały biznes, gdyby udało mi się zarobić na czysto 1000zł to byłbym zadowolony, gdyż dodatkowo studiuję zaocznie.Chodzi mi o stoisko czy budkę na targowisku z ubraniami używanymi,ale tylko markowymi.Chciałbym wyszukiwać w ciucholandach naprawdę perełki (sam czasami kupuję w second-handach bo są fajne markowe rzeczy) i kupować po okazyjnych cenach, czy to t-shirty tylko znanych firm(nike,umbro,adidas i inne), czy to spodnie (Wrangler,HiM) czy koszule(pierre cardin,versace).Sprzedawałbym tylko takie wyszukane perełki,dobrych marek i niemal nieużywane.Ubrania po zakupie w ciucholandach, przed sprzedażą na targu-byłyby prane. Rodzice mojej dziewczyny też handlują ciuchami(normalnymi z Tuszyna albo Katowic-Załęża),więc pomogliby mi zapłacic placowe i rezerwację miejsca na targu.Inna rzecz że mimo dużej kasy,chciałbym prowadzić legalnie działalnosc.Jak sądzicie czy na targu,na który jednak przychodzi więcej starszych osób i które chcą kupić towar tani albo nowy,miałbym zbyt rzeczy używanych?Oferta skierowana by była raczej do młodzieży i osób przed 30 rokiem życia.Jesli chodzi o ceny to np.kupowałbym markowe,zachodnie koszule po 10zł a sprzedawał po 15zł,tak samo spodnie po 7-8zł i sprzedawał po 15zł.Co o tym myslicie?Prosze o podpowiedzi.Aha mieszkam w miescie 35tysiecznym kolo Katowic.Dookola duze skupiso ludzi,w kazdym sąsiedni miescie jest targowisko.
planujesz bardzo małe przebicie na sztuce,wiec musisz miec albo bardzo niskie dodatkowe koszty działalnosci albo spzredac tego bardzo dużo. Pogadaj z rodzicami dziewczyny skoro handlują ciuchami to wytłumacza ci wszystko.
Mieszkasz w M... ?