|
Handel obwoźny - strona 10 |
Handel obwoźnyBiznes Forum ‹ Biznes, Dotacje z UP i UE ‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Mam takie pytanie mam zamiar w wakacje otworzyc sklep z jakimis tanimi drobiazgami gdzie je kupowac, dziekuje za pomoc
Zajmuję się handlem obwoźnym od ponad roku, handluje butami. Chętnie pomogę, doradzę a nawet dostarczę towar w dobrych cenach.
Ps. Można na tym zarobić.
witam chcialabym sie zapytac czy jest interes na handlu obwoznym na wioskach?mam na poczatek 3 tys wkladu,czy zna ktos jakies namiary na tanie hurtownie odziezowe w wielkopolsce?
prosze o pomoc.
Za 3 tys to towaru dużo nie nakupisz. Klient musi mieć wybór a to się wiąże z większym wkładem.
Mam pytanko,chcialbym otworzyc handel obwozny(sprzedaz ciuchow na targach, jarmarkach) oprocz tego w internecie,mam 30 tys i staram sie o dotacje z urzedu pracy,i pytanie moje jest takie czy taki biznes jest oplacalny?czy sie na takim handlu wyjdzie?jakie musze poniesc koszta(oprocz kupna samochodu i towaru) i czy moge wziasc osobe na staz z urzedu pracy?
Poza samochodem i towarem napewno namioty, wieszaki, stoliczki itd. Czy biznes jest opłacalny nadal tak chociaż coraz słabiej a jako nowemu będzie Ci napewno bardzo ciężko bo stare wygi nowych nie lubią i nie boją się tego pokazywać. Co do kogoś na staż z UP to bardzo wątpliwe :D
Dzieki za podpowiedz,i jeszcze pytanie,gdzie najlepiej kupic ciuchy? slyszalem o tych Chinskich i Tureckkich centrach pod warszawa i slonczynie podobno w miare jest tam tanio i przystepnie,czy moze bezposrednio z Turcji ale czy to bedzie oplacalne? I jakie sa oplaty na targowiskach?
Tak w warszawie mają spory wybór w dobrych cenach + jakoś teraz miało powstać następne hurtowe centrum w olkuszu czy zawierciu. Jest jeszcze krakowska tandeta. Z tego co wiem na tandecie otworzyli stoisko z ciuchami hurt/detal z turcji i to bardzo ładne chociaż ceny nie niskie. Co do opłat zależy gdzie i czy miejsce kupujesz na stałe czy wynajmujesz.
Dzieki kolego,
Witam,