|
Hydraulika siłowa, serwis, naprawa, UDT |
Hydraulika siłowa, serwis, naprawa, UDT
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam od dłuższego czasu myślę o tego typu działalności, czyli serwisowaniu naprawie i odbieraniu siłowników (podbijanie przeglądów UDT), interesują mnie zwyżki, windy samochodowe, wózki widłowe i wszystko co posiada hydraulikę. Nie mam zbyt wielkich możliwości, pracuję od 5 lat w firmie ślusarsko tokarskiej która także takie siłowniki naprawia (firma rodzinna(pracuję u wujka)). W przyszłym roku właściciel firmy czyli wujek chce rozszerzyć działalność właśnie o to co pisze i już pytał minie czy chciałbym się tym zając bo on wszystkiego nie ogarnie oczywiście trzeba mieć szkolenia, kursy, pozwolenia uprawnienia itd ale to można zrobić. Na początek pracował bym dalej u niego a po jakimś czasie gdy nauczę się tego wszystkiego do perfekcji to chciałbym otworzyć swoją działalność. Jak narazie umiem naprawić tylko zwykły prosty siłownik, jakieś bardziej skomplikowane lub większe siłowniki naprawiam z wujem, w wielu trzeba dorobić tłoczysko, jakiś uchwyt itd tego jeszcze nie umiem ale umiem zrobić na tokarce proste rzeczy .. Co myślicie czy to ma sens i prawo bytu?? z tego co wiem tu na śląsku nie jest wiele takich firm, jedyna jaką znam to firma HYDRO w Bielsku Białej. Proszę o komentarze co trzeba mieć, jak kula się ten interes, wiem ze to ciężki kawałek chleba bo hydraulika jest dziedziną bardzo skomplikowaną ale myślę że po paru latach praktyki mogę zostać fachowcem. ??
Interes bardzo dobry. W moim mieście jest taka frma która kiedyś zaczynała w malutkim lokalu a teraz wybudowali dużą siedzibę, w sklepie towaru max, serwis ma pełno zleceń, ciągle nowe samochody firmowe. Ciężka sprawa żeby się tego nauczyc ale może to dobrze bo konkurencji dużej chyba nie ma a roboty raczej sporo. Jeśli ogarniesz temat to warto w to wchodzic.