|
Ile można średnio zarobić majac 10 000 zł ? |
|
Strona główna forum
‹ GPW
‹ Giełda Papierów Wartościowych
Autor
Wiadomość
Ile można zarobić przeciętnie na giełdzie mając 10 000 zł w ciągu 1 miesiąca??
Niewjem napewno nie 100% na to nielicz ale jak dobrze poobracasz to myśle że jakieś 5% no w najlepszym wypadku 10% ale te musisz uważać na ryzyko i na byków i niedzwiedzi bo ty z tym kapitałem jesteś głupją świńką. Pozdrawiam
zadając to pytanie liczyłem na powazną i prawdopodobną odpowiedż a nie na kpiny. Bo gdyby było tak jak mówisz to nikt nie trudziłby się aby zarobić 1000zł na miesiąc
dziwne pytanie. Jak nie masz doświadczenia na giełdzie to powinieneś zapytać ile można stracić w miesiąc, a nie zarobić, a jak jesteś dobry to możesz zarobić i kilkadziesiąt procent.
dzieki za odpowiedz ale nie jestem nowicjuszem bo gram wirtualnie wiec trochę pojęcie mam chciałem tylko dowiedzieć się ile sie zarabia naprawdę bo wirtualnie to jest łatwiej..
wirutalnie to ty nie masz oczym gadać nie czujesz tej adrenaliny i nie są to twoje pieniądze. I ty chcesz co kolwiek mówić o inwestowani i doświadczeniu lepiej się weś do roboty i prawdziwego inwestowania a nie porównuj wirtualnej gry do rzeczywistości GPW. Pojęcie to będziesz miał gdy poczytasz sobie ksiażki o inwestowaniu
Gwarancja zarobku jest tylko w banku na lokacie. Tu można stracić również dobrze wszystko.
Zgodzę się z przedmówcami: