|
Import Towaru z Chin |
Import Towaru z Chin
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Import/Eksport
Autor
Wiadomość
Zamowilem towar z Chin.Dostalem invoice dogadalem cie z gosciem poszedlem do banku zrobic przelew.Kasa wyszla wczoraj i za bardzo nie wiem co dalej.Jest to moje pierwsze zamowienie mam tylko tą fakturę zatytulowana invoice.Nie wiem co jeszcze potrzebuje aby odebrac przesylke (jakies dokumenty ma mi przeslac czy cos)Czy mam przetlumaczyc ta fakture do od niego dostalem i to wystarczy czy on ma mi cos przefaksowac.Czy mam mu wyslac potwierdzenie przelewu(wydruk z mojego konto czy jaki dokument)Jeśli mozecie odpiszcie mi jak wyglada taka transakcja importu z Chin bo jestem zielony a jest to moja pierwsza transakcja.
pytasz co potrzeba zeby odebrac przesyłkę........
naprawde nie wiem co ci odpowiedzec chyba duzo szczescia czego ja i chyba wszyscy z forum ci zyczymy moze podam ci kilka kont bankowych na które mozesz przelac kase? jak sie bierzesz za coś takiego to moze warto popytac wczesniej co to takiego akredytywa? ale teraz to i tak bez znaczenia
Witam.
Pierwsze pytanie to jak ma być dostarczony towar. Jeżeli statkiem to powinieneś mieć (z mojego doświdczenia): orginał Bill of loading Packing List Invoice Tłumaczenie faktury - możesz sam prztłumaczyć, wystarczy na końcu zdanie o tym że poświadczasz zgodność z językiem angielskim. To chyba wszystko co trzeba do oclenia. Pozdrawiam
mi chodzi wlasnie o urzad celny co potrzebuje mam tylko invoice (transport lotniczy DHL)bo gosc sie pytal czy jeszcze potrzebuje jakies dokumenty
te wszystkie dokumenty ,które kolega wyszczególnił wczesniej sa potrzebne do oclenia ale i tak przychodza z towarem