|
Import z Azji a dokladnie Indonezji |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Import/Eksport
Autor
Wiadomość
Ja mam kilka pytań bo nawiązalem kontakt z firma z Indonezji dogadalem się w sprawie przesyłki ceny itp.Za procki mam zapłacić 1900$ +150$ za przesylke przez DHL jakie jeszcze koszty bede musial wziasc pod uwage chodzi mi o cło itp.Jak bedzie wygladał odbior skad ja bede wiedizla czy paczka doszla czy nie i gdzie ja mam odebrac?Chcialbym sie dowiedziec poniewaz jestem nowy w tej branzy jak nie zostać przysłowiowo ''wyrolonanym''Jak sprawdzic czy firma jest wiarygodna?Czy za towar wpłaca sie odrazu pełną kwotę czy jakąś zaliczke.Jaką mam pewność ze dostane to co zamowilem?Jeśli w swoim adresie ma się polskie znaki typu:ł,ś to poprostu pisac l,s i towar dojdzie?Ile sie czeka na przesyłke z Indonezji do Polski?Czy mozna sie jakos ubezpieczyc chodzi mi o forme platnosci itp?Czy paczka przychodzi na firme czy dana konkretna osobę czy to zalezy od firmy jak sie z nia dogada?Z gory dzieki za pomoc.Zalezy mi na czasie tzn chcialbym uzyskac odpowiedz przynajmniej na kilka pytan wiem ze ich jest duzo xd dlatego moze mieli byscie jakies poradniki pojecić?
bardzo uwazaj jezeli chcesz handlowac z indonezja...ja mieszkam w UK i wlasnie stracilem $2000...znalazlem firme w internecie z pelnym adresem w Indonezji.zaczalem wypytywac sie o produkty i o ceny...odpowiedzi przychodzily w miare szybko.po dwoch tygodniach postanowilem wplacic pieniadze i????