|
Jaką lokate wybrać najkorzystniej |
Jaką lokate wybrać najkorzystniej
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Banki, lokaty, kredyty
‹ Lokaty
Autor
Wiadomość
Witam chcialbym sie dowiedziec jaka lokate wybrac najkorzysniej, ktore banki oferuja najlepsze warunki?
Byłbym bardzo wdzięczny za udzielenie odpowiedzi,posiadam aktualnie 16500 zl i chcialbym naprawde dobrze to ulokowac zeby w okresie pozniejszym( po wakacjach) wyciagnac jakis grosz, pozdrawiam
Witam
Kokosów na tym nie zrobisz, ale można troszkę zarobić. Trzeba tylko użyć wujka google oraz wujka kalkulatora. Obecnie "wyciągnięcie" na lokacie na czysto powyżej 5% jest naprawdę wyczynem. Nie polecam lokat, tylko konto oszczędnościowe. W przypadku jednodniowych da się ominąć 19% podatek. Jeżeli otworzysz konto oszczędnościowe na 6 miesięcy od maja do października to zarobisz: (16500 * 0,05)/2 = 412,5
Jestem laikiem w tej dziedzinie a obsługa komputera tez nie jest moja najmocniejsza strona, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc na forum. Czy moglibyście mi podać jakieś konkretne dane tych lokat i w których bankach najlepiej złożyć pieniądze?. Coś mi się Polbank obił o uszy ale z z drugiej strony ponoć nie ma gwarancji państwowej
Kolego Piargi.
Nie polecam tego banku, który wymieniłeś. Są strony w Internecie na, których można sprawdzić jakie Banki oferują najlepszą ofertę. Kokosów na tym nie zarobicie, ale przynajmniej nauczycie się liczyć jak zarobić na swoich pieniądzach. PS: W każdym Banku, który działa na terenie Polski do 50 tys. Euro Wasze pieniądze są bezpieczne.
Oprócz Polbanku, tutaj gwarancji udziela grecki fundusz gwarancyjny, jego wysokość 100 000 euro. Polbanku nie ma na liście BFG w Polsce. Co do lokat to dłuższy czas na topie jest Open Finance http://lokaty.open.pl/ wszystko pod patronatem Noble Bank i z gwarancją wkładu do 50000 euro.
Na stronie alertu finansowego (zgooglujesz to znajdziesz :) piszą jak najwięcej wycisnąć z lokaty jednodniowej w banku BGŻ :) Pozdrawiam
Najlepsza jest