|
KASA FISKALNA w firmie, dla kogo kasa fiskalna? - strona 10 |
KASA FISKALNA w firmie, dla kogo kasa fiskalna?
Biznes Forum ‹ Twoja firma ‹ Firma
Autor
Wiadomość
Sprostowanie do pierwszego postu. Przeglądy kas fiskalnych wykonujemy już co dwa lata, a nie co rok jak to było do tej pory :)
Chciałbym założyć DG i prowadzić księgarnię internetową. Nigdy wcześniej nie miałem zarej. działalności, jestem studentem, czyli w takim przypadku rozumiem, że nie muszę posiadać kasy do momentu, aż sprzedaż wyniesie 20 tys w 1 roku lub 40 tys w kolejnych. Nie mylę się?
"WYKAZ SPRZEDAŻY ZWOLNIONEJ Z OBOWIĄZKU EWIDENCJONOWANIA
Poz. Symbol PKWiU*) Nazwa towaru, usługi (czynności) I. Sprzedaż towarów lub świadczenie usług 34 ex 92 Usługi związane z rekreacją, kulturą i sportem" czyli jeżeli dobrze zrozumiałem prowadząc działalność gospodarczą z zakresu np szkoleń sportowych, imprez integracyjnych - nie mam obowiązku posiadania kasy fiskalnej? pozdrawiam
Witam,
Wynajmuję ladę ze swoimi produktami w sklepie, sklepowa jest zarazem właścicielką sklepu i nie jest u mnie zatrudniona. Czy może obsługiwać moją kasę fiskalną, na której tylko będą sprzedawane moje produkty? Jeśli tak, jaki należało by podpisać rodzaj umowy? Z góry dzięki za odpowiedź
Rozumiem, że: