LOOK AT THIS ! , Mam na imie Bartosz . 20 lat ( za 5 dni koncze 20 lat dokladnie 5 lipca ) I jestem studentem zaocznym . Na interes mam ok 14 tys zl . Posiadam wlasny samochod( za wlasne pieniazki - nie tatusia , ale wykombinowane w legalny sposob choc mozolny - na poczatku mialem fieste za 1400 zl , sprzedalem za 2000 zl , pozniej mialem motor ktory kupilem w okazji , sprzedalem za 8 tys , pozniej mialem Audi a4 - kupilem za 12 , sprzedalem po pol roku za 14600 ...itd ( trwalo to ponad rok ) Teraz jezdze passatem B5 z 98 r ... Ale w sumie nie o tym chcialem mowic ) . Posiadam 14 tys zl , i Planuje otworzyc " Kafejke Konsol Video ( posiadam duzą wiedze na ten temat - bylem jednym z najczesciej przerabiających " allegrowiczow " na allegro . Posiadam rowniez wiedze na temat komputerow ( od malego kazdy ze znajomych prosil o " naprawe " swojego sprzetu ) . W swoim zyciu naprawde duzo tego mialem .... OD pierwszej konsoli ZX SPECTRUM ( znawcy wiedzą o czym mowie ) poprzez Commodore 64 , Amige 500 , Amige 5000 ( to byl; wypas ;) ) , Pierwszy komputer Pentium 100 mhz i 16 ram , Pegasusa , idąc dalej mialem pierwszego PSX'a ( 1994 rok ) , pozniej byly juz nowsze sprzety - Xbox'y , Gameboye ( wszelkiego rodzaju od starych szarakow poprzez advance sp i DS ) , PS 2 , Xbox360 , PSP ( na downgrade zarobilem w jedne wakacje ponad 3 tys zl - w 99 % legalny sposob zarobku ) , Laptopy , i zwykle stacjonarne PC . Sprzetu , Software'u i wszelakich akcesorii bylo mnostwo ... I TERAZ PYTANIE - CZY OPLACALO BY SIE , GDYBYM SKUSIL SIE NA OTWARCIE KAWIARENKI KONSOL GIER VIDEO , KAWIARENKI PC ( w tym telefonia VOIP DO KRAJOW ZAGRANICZNYCH ) , Telefony GSM - sprzeadz serwis , HANDEL KONSOLAMI , SERWIS ( WSZELAKI ) , oraz sprzedaz NAWIGACJI GPS . Mieszkam W miescie 30 tys ludzi , Miejsce mam mniej wiecej uaptrzone na owy interes ( obok centrum handlowo budowlanego ) , gdzie przewija sie naprawde duza ilosc ludzi . CO O TYM MYSLICIE ?? WYPALI ?? JAKIES SUGESTIE MOZE ?? JAKBY COS - 508 642 151