Witam wszystkich,
mieszkam w dużym mieście (500 tys. mieszkańców). Jestem po studiach informatycznych i od pewnego czasu chodzi mi po głowie myśl aby założyć własną DG. Mam kilka pomysłów, które zaraz przedstawię. Będę wdzięczny za wszelkie opinie i porady.
Pierwszym pomysłem, byłby serwis komputerowy. Pracowałem kiedyś (z pewnych powodów krótko, ale nie dlatego że byłem kiepski ;-)) w serwisie na osiedlu - liczba mieszkańców ok. 20 tys, dodatkowo kilka osiedli o podobnej wielkości w sąsiedztwie. Sam nie mam jakiegoś dużego doświadczenia w naprawach (wszystko przychodzi z czasem), ale za to sporo wiem i dużo o komputerach czytam, lubię znać szczegóły techniczne sprzętu, zasadę działania, nowości na rynku, itp. Można powiedzieć że hobbystycznie się interesuję komputerami.
Na początek zająłbym się naprawą przede wszystkim komputerów stacjonarnych i laptopów (diagnozowanie usterek, wymiana wadliwego sprzętu, naprawy systemów operacyjnych, instalacja systemów i softu, odwirusowywanie, odzysk. danych, konserwacja, rozbudowa itp.), później może jeszcze naprawa drukarek (czyszczenie, proste naprawy typu wymiana rolek, pasków).