|
Knajpka coutry |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Witam.Widzę że ten temat jednak ma jakiekolwiek zainteresowanie.Jestem z zawodu budowlańcem więc myslę że sporo przerobek podczas dostosowywania budynku moglbym wykonać sam bądz przy pomocy znajomych.Budynek jest dosyć spory i ma garaż w środku ktory moglby posluzyc jako kuchnia np.a strop nad tą ewentualna kuchnią jako balkon w knajpce.Chcialbym to zrobić po jak najmniejszych kosztach gdyż do większego przerabiania potrzebny by był ktos kto finansowo wspomogłby ten pomysł.
Cześć wysłałem Ci wiadomość na priva :) myślę że ma to sens ale sama muza coutry to nie wystarczy :) proponował bym jakieś wieczorki tematyczne czyli np w sobotę jakaś tam muzyka biesiadna w piątki powiedzmy techno lub kapele rockowe tak żeby było urozmajcenie ;) jak poszukasz w necie to zobaczysz że jest wiele doskonalych kapel które niestety nie mają siły przebicia na rynku muzycznym a niczym w stylu i profesji nie odbiegają od tego co puszczają np w radiu :)
O ile ten lokal będzie miał dobry klimat, jedzenie i obsługę, klienci będą go polecać swoim znajomym. Ja również chętnie byłbym klientem w takim miejscu. Co do ew. modernizacji, może zastanów się nad dotacjami z UE? W listopadzie powinny być ujawnione programy, poza tym poczytaj o dotacjach z UP i w ogóle o tym w dziale Dotacje. Oczywiście musisz sam zainwestować na początku, a zwrot nawet do 75% uzyskujesz po dokonaniu inwestycji. Jednak kiedy otrzymasz decyzję o przyznaniu dotacji możesz wziąć kredyt na sfinansowanie części inwestycji, jeżeli nie posiadasz pełnego kapitału do inwestycji (o ile masz zdolność kredytową) i po zwrocie spłacić kredyt. Życzę powodzenia i uwierz w siebie.
Pozdrawiam, LB
moje miasto to ok 70 tys mieszkancow i jest własnie knajpka country od 2 lat i wydaje mi sie , że dobrze prosperuje, osobiście ją lubie. Lokal nie jest duży ale własnie ma 2 poziomy czyli tak jak piszesz balkonik na pięterku ;).