|
Koszt wydania książki |
Koszt wydania książki
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Chcę napisać książkę informatyczną, która będzie miała z 500 stron. Wiecie może jaki jest jej koszt wydania i jakie się wiążą z nią dodatkowe koszta??. Jak ktoś coś takiego zrobił: napisał, wydał, rozprowadza, sprzedaje i może doradzić jakie są warunki współpracy z drukarniami to proszę o odpowiedź. I jak się ustala cenę takiej książki. Czy ja sam mogę narzucić cenę takiej książki??
Wszystko zależy od formatu książki, gramatury papieru, kolorystyki i nakładu!:) dodatkowym kosztem będzie również dystrybucja w/w pozycji!:)
Przykładowy format: B5, papier zwykły (jak w normalnej książce - nie znam się na tym), kolorystyka: cz-b, nakład początkowy 500 szt., okładka miękka. Dystrybucja: mam określono grono klientów, którym bym książkę zaproponował i jest ich znacznie więcej niż 500 osób, ale na początek chciałbym by się sprzedało 500 książek. Interesuje mnie ile by taka książka mogła kosztować w drukarni. Jeśli by to jakoś wypaliło to mogę pójść na większą skalę nawiązać współpracę z wydawnictwami (jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie (miłe lub nie) ze współpracą z wydawnictwami to prosiłbym o napisanie).
I jeszcze oprawa klejona?
500 egz. to b. mało. Licz się z tym, że zapłacisz za "rozgrzanie maszyn" przy tak niskim nakładzie. 4 tys. nie twoje. A na obietnice typu: najpierw 500, a później 100 tys. egz - to nabiora się desperaci.
NOVOTEL, masz jakieś doświadczenie?? czy tak piszesz, żeby nabić liczbę postów.