|
Koszty prowadzenia portalu internetowego |
|
Strona główna forum
‹ Twoja firma
‹ Firma
Autor
Wiadomość
Witam chciałbym założyć firmę, będzie to portal internetowy. Mam pytanie jakie będą najniższe koszty prowadzania takiej firmy ? Ile by mnie miesięcznie kosztowało prowadzenie takiej firmy gdybym tylko ja pracował w tej firmie ? a ile mniej mniej więcej gdybym miał wspólnika ? Pytam dlatego że nie mam o tym zielonego pojęcia , jestem informatykiem a nie ekonomistą. Rzeczą oczywistą jest to że firma utrzymywała by się głównie z reklam które pojawiałby się na stronie plus drobne usługi hostingowe.
zus + to, co zużyjesz
więc ile bym płacił ZUS-u ?
Przez pierwsze dwa lata dla nowej działalności około 300 zł.
A później tak jak my prawie 800 zł miesięcznie.
Rozumiem, a więc gdybym np chcial zatrudnić 3 osoby czyli za kazdego musiałbym płacić te 300 zł ZUS-u ?
IDZ DO BIURA PODATOWEGO, zaplac miesiecznie 200 zł i oni beda sie wszystkim zajmowac.. czy tak nie jest prosciej?
Byłoby prościej ale w takim razie po co istnieje to forum ? jeśli każdy byłby odsyłany do biura podatkowego czy rachunkowego. Chciałbym się poprostu zorientować ile miesięcznie by mnie kosztowało prowadzenie takiej firmy , stąd moje może dla niektórych absurdalne pytania.
Jeszcze 2 pytania i ci nikt nie odpowie, albo poszukaj bo na forum bylo na pewno albo idz do biura:)
czasem trzeba korzystac z tego co nam daje swiat.. dal forum to tez jest wyszukiwarka :)