Witam
Prowadzę od jakiegoś czas sklep internetowy.
Mam do właścicieli takich sklepów pytanie:
Jakie są wasze koszty miesięczne utrzymania tego sklepu?
Chodzi mi głównie o stałe koszty.
Pozdrawiam
|
Koszty sklepu internetowego |
Koszty sklepu internetowego
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes w Internecie
‹ Sklepy Internetowe
Autor
Wiadomość
Witam
Prowadzę od jakiegoś czas sklep internetowy. Mam do właścicieli takich sklepów pytanie: Jakie są wasze koszty miesięczne utrzymania tego sklepu? Chodzi mi głównie o stałe koszty. Pozdrawiam
Po pierwsze do biznesów internetowych masz inny dział,nie zaśmiecaj.
Nie znam się na takim biznesie,ale każdy ma raczej trochę inne koszty stałe.Na pewno jest to domena i hosting, jeśli sklep nie jest na oprogramowaniu robionym dla ciebie to dochodzi też roczny abonament za korzystanie z oprogramowania sklepowego . http://home.pl/sklepy-internetowe/porownanie Pozdrawiam
Nie polecam firm, które zajmują się wszystkim. Radzę wybrać taką, która specjalizuje się tylko w sklepach internetowych.
Utrzymanie sklepu koszty miesieczne 14 USD - to oczywiscie hosting .
A za co tu wiecej placic ? nie ma kosztow To wszystko
Nie mam jeszcze sklepu internetowego, na razie tylko stacjonarny, ale powoli dojrzewam do poszerzenia działalności. Wydaje mi się, że odpowiedz massenco nie jest pełna. Koszty sklepu to chyba jednak coś więcej niż tylko domena, dochodzi również reklama, bo bez tego to raczej nie ruszy nic, pozycjonowanie, programy do obsługi sklepu i prowadzenia księgowości, ZUS i US, ja potrzebuję jeszcze lokalu na magazyn toteż jest raczej koszt stały. Doliczyłam sobie w planach jeszcze koszty związane z wysyłaniem towarów, co prawda to nie są stałe koszty, ale założyłam, że miesięcznie trzeba by mięć pewną kwotę na ten cel, chociażby na transport paczek i ich zapakowanie. W moim wypadku to dopiero przymiarki, więc pewnie wiele rzeczy pominęłam.
Jeśli chodzi o koszty sklepu internetowego to mniej więcej przedstawiają się one w ten sposób: