|
Kredyt na kupno osrodka gastronomiczno-wypoczynkowego |
|
Strona główna forum
‹ Banki, lokaty, kredyty, dotacje z UE
‹ Kredyty
Autor
Wiadomość
Jestem studentem, jestem zainteresowany kupnem lokalu w stanie surowym do wykonczenia. Chciałbym otworzyc osrodek gastronomiczno wypoczynkowy na pewnej wyżynie. Interesuja mnie kredyty. A moze jakies sposoby na uzyskanie kredytu, lub kozystnego inwestora. Pomysł jest-ale potrzeba pieniedzy;)
Jesteś studentem i nie wiesz, że aby dostać kredyt potrzeba jest zdolność kredytowa? Czy Ty takową posiadasz? Jeśli tak, jak dużą? Ośrodek gastronomiczno-wypoczynkowy to niezależnie od wielkości duża inwestycja. Wątpię, żeby bank udzielił kredytu studentowi, chyba, że posiadasz jakiś majątek w postaci nieruchomości np., który mógłbyś zastawić biorąc kredyt hipoteczny. Napisz coś więcej o swojej sytuacji finansowej/materialnej. Jednak wydaje mi się, że na zbyt szerokie wody chcesz się rzucić na starcie.
Pozdrawiam, LB
Przedmówcy zdiagnozowali twoją zdolność kredytową (chyba się nie pomylili). Zdarza się, że banki udzielają takich kredytów, ale musisz być bardzo przekonywujący w zakresie swoich kompetencji biznesowych, a w szczególności w zakresie planu marketingowego. Tu nie może być założeń, że chyba się uda, to musi być widoczne, że na pewno się uda.
dzieki za porady:)
Nie ma sprawy. Może zacznij od jakiegoś biznesu, który wymaga mniej kapitału? Bo taki ośrodek, to tak jak mówiłem wcześniej, kuuuuuuupa kasy.
Pozdrawiam, LB --- Łukasz Bazarewicz
ja mam podobne pytanie wiec zawieszcze je w tym temacie. A np. ja chce otworzyc jak by osrodek cos jak pensjonat i tez chce wziac na to kredyt i moja zolnosc kredytowa jest nie wielka. jak sadzicie dadza mi kredyt po hipteke jaka bedzie ten osrodek ??
Bez zdolnosci kredytowej raczej nie. Ale sa wyjatki, mozesz probowac choc szanse niewielkie.
Pozdrawiam, LB