|
Ksiązka |
|
Strona główna forum
‹ Biznes
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
witam, jestem młodym studentem ekonomi, a wiec w marketingu jestem jako tako obcykany, mam pomysł na świetną książkę która pod okiem ekonimisty miała by sporą popularnosć, język twórczy mam nowoczesny, stylowy, humorystyczny, trochę kontrowersyjny, ale nie pisałem jeszcze nic oprócz wypracowań do szkoły, zdaje sobie sprawę ze to by trochę potrwało, ale mam zamiar to dopnąć, potrzebuję wskazówek dotyczących wydawnictw, gdzie szukać, z kim gadać, komu pokazywaz przed wydaniem, no i oczekuję wskazówek na temat "jak napisać czytelną, rozumną, wciągającą ksiązkę?" Pomóżcie
Może napisz ebooka zamiast książkę papierową? Jaki temat ma być tej książki?
Napisz np. do onepress.pl, przedstaw pomysł, jeśli będzie dobry,
to na pewno wejdą z Tobą we współpracę, potem wyślesz im pewnie jeden rozdział, aby sprawdzili czy się "nadajesz" i jakoś to pójdzie. Jest dużo wydawnictw, jeśli pomysł jest dobry, a ty masz zdolności do pisania, to na pewno Ci się uda. Dzwoń, pisz, próbuj...
"jak napisać czytelną, rozumną, wciągającą książkę?"
Czytając taką książkę wiem że teoria w niej przedstawiona jest poparta praktyką. Dla czytelnika przykłady z życia wzięte mogą ukazać więcej niż teoretyczne rozwijanie tematu, trzeba pamiętać że nie każdy kto będzie czytał Twoją książkę będzie ekonomistą, ale choćby studentem. Jestem wzrokowcem więc co do naukowych wydawnictw popieram używanie schematów, wykresów jeśli to jest możliwe. Czytelna książka to taka w której wiem, gdzie co się znajduje, szybko mogę znaleźć interesujące mnie hasła, odnośniki, nazwiska itp., czyli generalnie przejrzysty spis treści i indeks. Myślę że ważne jest to "oko" ekonomisty, który powinien stopniowo naprowadzać jak przy pisaniu pracy mgr. Życzę powodzenia Jak już Ci się uda to napisz na forum tytuł. Pozdrawiam