|
Ksiazki - handel w internecie |
Ksiazki - handel w internecie
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Chcialbym otworzyc taki wlasnie biznesik, czyli handel ksiazkami w internecie. Nie chodzi mi o jakies duze przedsiebiorstwo tylko o mala firemka, ktora da mi pare groszy zysku. Zeby miec na swoje wydatki. Jestem studentem i nie mam za bardzo czasu, zeby pracowac przez 8-10 godzin dziennie. Wiec sobie wymyslilem taki wlasnie sposob. Mialoby to wygladac tak, ze firma zarejestrowana jest na mieszkanie moich rodzicow, z ktorymi mieszkam. Wiec odpada koszt wynajecia lokalu. Tak sobie mysle, ze w ogole moje koszty dzialanosci bylyby nieduze, bo musialbym placic tylko ZUS. Ale mam kilka pytan. Co musialbym zaplacic oprocz ZUSu? Czy musze kupowac kase fiskalna? I czy ten ZUS to rzeczywiscie jest niecale 250 zł na miesiac? Bo to by byla moja pierwsza dzialalnosc gospodarcza. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale nie jestem zarejestrowany w urzedzie pracy, ale w razie potrzeby moglbym sie przeciez zarejestrowac. Ten handel polegalby glownie na sprzedazy poprzez Allegro, a moze kiedys tam jakby sie to udalo jakos rozwinac to wlasna mala ksiegarnia internetowa, ale na poczatek by mi wystarczylo gdyby udalo mi sie z tego pare stowek wyciagnac miesiecznie. To juz bym byl zadowolony. Myslalem tez o polaczeniu tego z inna branza, w ktorej jestem bardziej obcykany i wiem mniej wiecej co i jak. Czy nie ma zadnych przeciwskazan zebym prowadzil taka sprzedaz ksiazek polaczona ze sprzedaza towarow z calkowicie innej branzy? To wszystko by mialo byc przez Allegro. Ale podstawowe pytanie brzmi, jaka jest srednia marza na ksiazkach? Bo od tego wszystko zalezy. Bo jesli 5 czy 10% to nie dam z tym rady, bo bym musial sprzedawac ogromne ilosci, zeby te kilkaset zlotych zarobic. Wie ktos mniej wiecej ile wynosi srednio marza w tej branzy? I czy jest to prawda, ze producenci sami narzucaja jaka ma byc cena detaliczna i ja sam bym nie mogl