|
Mała gastronomia |
Mała gastronomia
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Pomysł na biznes
Autor
Wiadomość
Chcę kupić przyczepe gastronomiczną...prowadzić mały punkt gastronomiczny! Jest możliwość jazdy z taką porzyczepą lub postawić ją w jakimś punkcie.Może ktoś prowadzi taki punkt i mi poradzi- jak do tego się zabrać , procedura otwierania działalności jest mi znana-chodzi o zakup przyczepy---czym się kierować przy zakupie przyczyczepy aby póżniej nie mieć nieoczekiwanych problemów, co z "Sanepidem",jakie ma wymogi i czy kupująć urzywaną coś sprawdzają....Jestem zielona w tej kwestii!!!!! :?: :?:
Witam ,
Wiecie jak to jest , z gastronomią typu w przyczepie samochodowej , ew. małym domku . Bez stolików w środku , po prostu jest okienko i można kupować tylko z ulicy . Czy musi być doprowadzona woda ???? jaki minimalny metraż ???? i tak dalej jakie są ogólnie normy . dzięki pozdrawiam
Witam ,
Wiecie jak to jest , z gastronomią typu w przyczepie samochodowej , ew. małym domku . Bez stolików w środku , po prostu jest okienko i można kupować tylko z ulicy . Czy musi być doprowadzona woda ???? jaki minimalny metraż ???? i tak dalej jakie są ogólnie normy . dzięki pozdrawiam
sory same posty się podwoiły , byłbym wdzięczny za usunięcie tego drugiego
wystarczy poszukać...
gastronomia-czy-ten-biznes-jeszcze-sie-oplaca-vt17225.html
Biznes się opłaca.
A o szczegóły techniczne dopuszczenia lokalu najlepiej zapytać w sanepidzie. Pozdrawiam Piotr Sz. http://www.creall.pl
Z przyczepą jest bardzo ciężko,musi mieć podłączenie do biezacej wody i ścieków, tak mówią w sanepidzie, chyba,ze będą sprzedawane produkty paczkowane , np,pieczywo, słodkie bułki
Sama mam przyczepę i chciałam zarejestrować ją na sprzedaż kebaba, w świetle najnowszych przepisów muszę o tym zapomnieć. Inne przyczepy działają na "starych przepisach". Ja obserwuję jednak ,że "budki" powstają,myślę,że ludzie co innego zgłaszają a co innego póżniej robią, po prostu ryzykują