|
Mała restauracja |
Mała restauracja
• Strona 1 z 1
Biznes Forum
‹ Biznes, Dotacje z UP i UE
‹ Ogólnie o biznesie
Autor
Wiadomość
Witam wszystkich bardzo serdecznie!! Jestem tu nowy, dopiero sie zarejestrowałem ale śledzę różne pomysły już od dawna i chciałbym zapytać Was o zdanie. Mam do zainwestowania ok 100tyś. zł. i małe a może i troche większe pomysły na swoja działalność. A mianowicie jestem po szkole gastronomicznej tak jak i brat i myślałem o otwarciu jakiejśc małej restauracji, sęk w tym że na to chyba trzeba troche więcej kaski a brat mógłby wziąść kradyt żeby to prowadzić razem. On jest dobrym kucharzem, ja za to od wielu lat pracuje na restauracji więc jako takie pojecia mamy jak to funkcjonuje bo sporo obserwujemy.Zdaje sobie sprawę że sanepid, że BHP itp. Dodam że mieszkam w mieście 25tyś ale mam blisko też do większego miasta 35tyś mieszkańców oraz 60tyś tak że nie musi to być u mnie w mieście. Drugi pomysł to kupowanie małych mieszkań ok 50-60mkw, mogą być w kiepskim stanie ponieważ zarówno ja jak i mój brat również potrafimy wyremontować takie mieszkanie (samouki), a w dodatku mój brat cioteczny pracuje w tej branży 4 lata (nie w polsce) i też mógłby nam pomóc. Wiem że w tej kwocie mozna u mnie kupić mieszkanko ok. 50mkw tak na początek, oczywiście z czasem można i większe jak by sie troszkę już zarobiło. Co najważniejsze, mimo iz pracuje na restauracji to wcale mnie ta praca nie satysfakcjonuje, wręcz przeciwnie, zmuszam sie do niej. A jeśli chodzi o prace wykończeniowe to akurat to mnie "kręci" tak jak i brata bo mamy takie same zainteresowania. Myśle, że kupic taniej, wyremontować po najniższej linii oporu i sprzedać drożej nie będzie takie trudne. Teraz proszę tak jak w temacie o odpowiedzi, co Wy zrobilibyście z taką gotówką, jaki Wasz byłby pomysł na interes z takim kapitalem oraz co myślicie o moich pomysłach. Pozdrawiam wszystkich